צניחה בחשיפה לאתרי הספורט בחודש ינואר, כך עולה מסקר TIM החודשי שמפרסמת היום (שני) חברת TNS טלסקר. אתר ספורט 5 הוא הנצפה ביותר והוא מציג נתון של 12.3%, ירידה מהחודש הקודם אז הציג 16.3%. זהו הנתון הנמוך ביותר של האתר מאז יולי בשנה שעברה. אתר ONE מציג בינואר ירידה לנתון של 11.8%, לאחר שבחודש שעבר רשם נתון של 15.6%.
מבין האתרים הישראליים המוביל הוא וואלה! עם נתון של 60.2%, זהה לנתון של החודש הקודם. אחריו בטבלה ממוקם YNET עם 58.1%, והוא סוגר את רשימת חמשת האתרים הנצפים בישראל החוצים את רף 2 מיליון גולשים בשבוע.
במקום השישי מאקו של זכיינית ערוץ 2 קשת, שמציג עלייה לנתון של 36.4% לעומת 32% בחודש הקודם, ואחריו זאפ ויד 2 עם נתונים של 26.7% ו-25.8% בהתאמה.
האתרים נענע10 ו-NRG שומרים על יציבות מהחודש הקודם. האתר מבית ערוץ 10 רושם 22.4%, וזה מבית מעריב רושם 19.6%. שני האתרים לא חוצים רף מיליון הגולשים בשבוע.
גוגל ויוטיוב בראש
האתרים הבינלאומיים הם הנצפים ביותר בישראל, כאשר במקום הראשון גוגל עם נתון יציב של 92.1%, אחריו יוטיוב עם 70.2%. אחריהם פייסבוק שנחלש מעט לנתון של 69.9%.
מבין האתרים הכלכליים המוביל הוא כלכליסט מבית ידיעות אחרונות והוא מציג בינואר נתון של 16.3% המהווה עלייה קלה. "גלובס" אחריו שומר על יציבות עם נתון של 14.3%, ולאחריהם דה-מרקר של קבוצת הארץ עם נתון של 12.7%.
אתר זכיינית ערוץ 2 "רשת" מציג עלייה משמעותית לנתון של 14% - הגבוה ביותר שלו בחצי השנה האחרונה. אתר "הארץ" הוא האחרון בטבלה מבין אתרי החדשות, והוא מציג נתון של 10.9% בחודש ינואר.