שבועיים לאחר פרסום תוצאות סקר TGI הבוחן את החשיפה לכל התקשורת המרכזיים בישראל, הפיצה חברת טלגל את נתוני החשיפה לכלי התקשורת החרדיים. במדגם זה השתתפו 589 איש בני 18 ומעלה מהמגזר החרדי בלבד והוא מתייחס לתקופה שבין יולי 2011 עד יוני 2012.
העיתון הנקרא ביותר בקרב המגזר החרדי הוא "יתד נאמן" עם חשיפה של יותר מפי-שניים גם מהמתחרה החזק ביותר שלו. העיתון היומי, המזוהה עם מפלגת "דגל התורה" ומחולק חינם בימי שלישי, זוכה לשיעור חשיפה ממוצע של 43.5% ומתחזק מאז המדידה הקודמת, אז רשם 41.6%. עיתון "המודיע" נחלש מעט לנתון של 19.5%, ולעומתו מתחזק "המבשר" לחשיפה של 11.3% בציבור החרדי.
בגזרת השבועונים: "משפחה" בעריכת אלי פלאי מתחזק לנתון של 22.3% לעומת המתחרה "בקהילה" בעריכת בנימין ליפקין אשר נחלש לנתון של 12.2%. "שעה טובה" רושם 3% בלבד וביטאון מפלגת ש"ס "יום ליום" מתחזק מנתון של 4.9% לנתון של 6%. החינמונים במגזר החרדי נחלשים, כך לפי הסקר. "קו עיתונות דתית" יורד מ-30.4% לנתון של 28.4%, ו"מרכז העניינים" נחלש משמעותית מנתון של 28% לנתון של 25.9%.
בתחרות בין תחנות הרדיו החרדיות ניכר בסקר הנוכחי מהפך ונפער פער משמעותי. "קול ברמה" המזוהה עם מפלגת ש"ס אשר בסקר הקודם רשמה 20.9% האזנה, עולה בסקר הנוכחי לנתון של 23.1%. לעומתה "קול חי" שרשמה קודם 21.2% נחלשת בסקר הנוכחי לנתון של 19.6%.
TGI למגזר החרדי: "יתד נאמן" מתחזק לחשיפה של 43.5%
7.8.2012 / 10:57