הישגים יפים למחלקות הפרומו של תברות המדיה הישראליות בגמר תחרות "פרומקס BDA" העולמית שנערכה שלשום בלוס-אנג'לס, עם שלוש זכיות במקומות הראשונים.
חברת הכבלים HOT גרפה שני פסלוני זהב: האחד לפרומו חגיגות שבע השנים למערך ה-VOD והשני על פרומו לסדרת האנימציה "בובו וזץ - היה היה", בקטגוריית הילדים. חברת הכבלים זכתה גם בפסלון ברונזה לפרומו לשירותים שהיא מציעה. השנה כיהנו כשופטים בתחרות היוקרתית המפיק הראשי של HOT אופיר רבינוביץ' ומנהלת מחלקת הפרומו של החברה שרון קורן.
חברת הלוויין yes זכתה, זו הפעם השלישית במדליה עבור אפליקציה בפיתוחה. השנה זכתה "חי פון - המשחק של לה לה לנד" במדליית הכסף בקטגוריית החדשנות הטכנולוגית. מדובר באפליקציית "second screen" אשר עירבה את צופי הסדרה בזמן הצפייה בפרקי העונה השנייה של התכנית.
הנציג הישראלי היחיד ב-Special Awards. הפרומו ל"בובה של מדינה"
פסלון זהב גם לזכיינית ערוץ 2 קשת: קמפיין הפרומואים שהשיק את העונה ה-10 של "ארץ נהדרת"- עונת הבחירות, זכה בזהב בקטגוריית קמפיין לקומדיה. קמפיין ההשקה לעונה ה-19 של "עובדה" זכה בפסלון הכסף בקטגוריית קמפיין לתכנית חדשות, והפרומו שהשיק את העונה ה-3 של "מאסטר שף" זכה בפסלון כסף בקטגוריית פרומו אין האוס. בראש מחלקת הפרומו של קשת עומד ירון גת.
פסלון כסף על העיצוב ועל הבימוי. פרומו The voice
לזכיינית ערוץ 2 רשת היו השנה שתי מועמדויות לפרומו של "The Voice", והוענק לו פסלון כסף על העיצוב ועל הבימוי. בראש מחלקת הפרומו של הזכיינית עומד קובי אופנקרו.
תשדיר הפרומו להשקת "בובה של מדינה" שעשתה מחלקת הפרומו של ערוץ 10 זכה בפסלון ברונזה. הפרומו היה הנציג הישראלי היחיד בקטגוריה היוקרתית Special Awards של פרומקס 2013. בראש המחלקה עומדים ורד איוניר ויניב אמודאי.