מועצת הכבלים והלוויין הטילה על חברת HOT קנס בגובה 100,800 שקלים, זאת בשל מה שהגדירה כ"חריגות משמעותיות בזמני המענה במוקדי שירות הלקוחות במהלך השנה".
במשרד התקשורת הסבירו היום את הפעולה במאמצי המועצה להגביר את הפיקוח והאכיפה בתחום הגנת הצרכן, ובשל תלונות ציבור רבות שנתקבלו בנושא. במועצה הסבירו כי הקנס הוטל לאחר בירור מקיף שנעשה בנושא, ועל סמך נתונים ומידע שהצטברו על כך שזמני המענה במוקדי השירות של HOT חורגים באופן ניכר מדרישות רישיונה.
עוד הדגישו במועצה כי בסופו של הליך הבירור, ולאחר שניתנה לחברת HOT הזדמנות להציג את עמדתה, נדחו טענותיה. בנוסף, מ"מ יו"ר המועצה נתי שוברט הבהיר ל-HOT כי עליה לפעול במהירות לשיפור זמני המענה במוקדי השירות, וכי הפיקוח והאכיפה בעניין זה יימשכו וכי לא מן הנמנע כי בעתיד תבחן הטלת עיצומים נוספת על החברה ובסכומים גבוהים יותר.
נתי שוברט: "המועצה ממשיכה להקפיד על אכיפת הוראות הרישיון של חברות הכבלים והלוויין, על מנת להבטיח כי ציבור הצרכנים יקבל את השירות המגיע לו. החריגות של הוט עד כה בעניין זמני המענה היו משמעותיות ועל כן הוטל עיצום כספי בגינן. אני תקווה כי כולנו נחוש בשיפור משמעותי בזמני המענה כמובטח על ידי החברה".
לתשלום קנסות, הקש 100800
27.10.2013 / 12:44