אין שינוי בצמרת האתרים המובילים בישראל, כך עולה מסקר TIM לחודש פברואר 2009. וואלה! ממשיך להיות האתר הישראלי המוביל עם שיעור חשיפה של 68.4%. ynet אחריו עם 63.1%.
אתרי הזכייניות: עליה נוספת לנענע 10 שחוגגת את התבססות "הישרדות" וזוכה לשיעור חשיפה של 38.2% (35.5% בסקר ינואר). אתרי רשת וקשת בירידה: mako רושם ירידה גדולה בחודש שלפני עליית "האח הגדול" עם 22.8% (26.3% בסקר ינואר, עוד בטרם הסתיימה העונה של "ארץ נהדרת"). אתר רשת עם 13.7% (15.4% לסקר ינואר).
עליה חדה בחשיפה של האתרים הכלכליים: אתר TheMarker מזנק ל-17.1% ואף עובר בדרוג את אתר "גלובס" שעולה גם הוא ל-15.2% (12.1% בחודש שעבר). ONE עדיין מוביל מבין אתרי הספורט עם 15% חשיפה. אתר ספורט 5 בעלייה ל-13.8% (11.6% בחודש שעבר).
הרשת החברתית "מקושרים" שנרכשה לאחרונה על ידי וואלה! נמדדת זה החודש הרביעי והיא יציבה עם 10.5%.
TIM פברואר 2009: אין חדש בצמרת האתרים המובילים
וואלה! ברנז'ה
15.3.2009 / 14:00