וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראכרט בברייק הזהב של סוף הדרך

לי-אור אברבך

11.8.2005 / 12:31

תשלובת האשראי תשדר פרסומת אחת רגע לפני פרסום התוצאות בגמר הגדול של "סוף הדרך 2", תוכנית הדגל של "רשת"

חברת "ישראכרט" רכשה את ברייק הזהב בגמר "סוף הדרך 2", שישודר ביום ראשון הקרוב. מדובר בפרסומת אחת בלבד שתשודר רגע לפני הזכייה. שיעורי הצפייה בחלק זה של התוכנית צפויים להיות גבוהים במיוחד, לאור הנתונים משנה שעברה שהראו שיעורי צפייה של למעלה מ 24% , כאשר דקות הסיום עמדו על 29%. בחודש האחרון, עמד הרייטינג על ממוצע 22% והתוכנית הוצבה בצמרת התוכניות הנצפות ביותר בטלוויזיה.

"ישראכרט" תשווק "בברייק הזהב" את הקמפיין התדמיתי לרגל 30 שנה לתשלובת, המשודר תחת הסיסמא "תשלובת ישראכרט -חלק מהחיים של כולנו כבר 30 שנה". הסרטון מתאר סיטואציה בה מלווה ישראכרט את חיי לקוחותיה במהלך שלושת העשורים האחרונים.

איילת צורף, "דה מרקר", מוסיפה, כי התשדיר נרכש ב-90 אלף שקלים ואורכו יהיה 35 שניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully