תשע מתוך עשרת התכניות הנצפות ביותר השנה היו של קשת, כך מתברר מנתוני הוועדה הישראלית למידרוג ונותנים נוספים שהתקבלו מגופי השידור.
בשני המקומות הראשונים, שתי העונות של "האח הגדול", עונת 2010 עם ממוצע 33.4% ובמקום השני זו של 2009 (שהסתיימה במרץ 2010) עם 31.5% ממוצע עונתי. במקום השלישי, "מאסטר שף" עם 30.7% ואחריה, "ארץ נהדרת", "חטופים", "כוכב נולד 8", "אל תפיל את המיליון", "מה אתם הייתם עושים" ו-"סופר נני". הנציגה היחידה של רשת היא "רוקדים עם כוכבים", במקום השביעי.
המשדר, הנצפה ביותר בשנת 2010 היה פרק הגמר של "מאסטר שף" עם 41.6 אחוזי צפייה. אחריו, משחק גמר המונדיאל בין הולנד וספרד, ששודר בערוץ 1 עם 37.1 אחוזים. בטבלה הזו, קשת תופסת שבעה מקומות, רשת עם תכנית אחת (פתיחת העונה של "כלבוטק" עם 30.6% במקום השביעי) וחברת החדשות עם מהדורת השבת מה-11.12 שרשמה 31.3% במקום השישי.
ממוצע הפריים טיים (21:00 23:00) של קשת ב2010 עמד על 21.6%, לעומת 17.1% של רשת ו-6.8% של ערוץ 10.
בגזרת החדשות בימי חול, כמעט ואין שינוי חדשות 2 איבדה עשירית האחוז מהממוצע השנתי שלה (20% לעומת 20.1% ב2009), חדשות 10 איבדה מעט יותר, 9.7% ב-2010 לעומת 10.1% בשנה הקודמת.
תל אביבית בת 65, למה לא תקראי איזה ספר?
הישראלי הממוצע צפה בטלוויזיה בשנה החולפת 225 דקות ביום, דקה אחת יותר מאשר בשנת 2009, כך על פי נתוני סיכום השנה של הוועדה למדרוג.
בעוד הממוצע בעולם נותר יציב וכמעט ללא שינוי, פרק הזמן שהישראלי מקדיש לצפייה בטלוויזיה, ממשיכה לעלות. למעשה מאז שנת 2004 ועד 2010 נוספו כ-35 דקות בממוצע הצפייה הישראלי (190 דקות ביום, לפני שש שנים, 225 השנה).
עולה כי נשים צופות בטלוויזיה הרבה יותר מגברים - 268.8 דקות בממוצע, לעומת 209.2 דקות ביום.
מבחינת גילאים, בני 4-11 צופים בממוצע ב-172 דקות ביום, בני 12-17 בכמעט 180 דקות, בני 18-24, חתך הגילאים שצופה פחות מכולם בטלוויזיה 133.5 דקות. החל מטווח הגילאים בין 24-35, (214 דקות בממוצע ביום) ישנה עלייה בזמן הצפייה עד לאוכלוסיית בני ה-65+, הצופים יותר מכולם - 327 דקות יומיות בממוצע.
מבחינה גאוגרפית, תושבי תל אביב צופים בממוצע יותר מאשר תושבי האזורים הגיאוגרפיים האחרים: 264.6 דקות בממוצע, לעומת 189.9 דקות בלבד בקרב תושבי ירושלים, שזמן הצפייה שלהם בטלוויזיה הוא הנמוך ביותר.
ד"ר יפעת בן חי-שגב, מנכ"ל הוועדה הישראלית למידרוג, אמרה בתגובה לנתוני סוף השנה, כי הטלוויזיה מנצחת למרות נבואות הזעם והחורבן שניבאו את דעיכתה: "אין בישראל שום אמצעי תקשורת שיכול להתחרות בחשיפה של תכניות מובילות בפריים טיים". בן חי-שגב ציינה, כי התפתחות האמצעים לצפייה נדחית ושיעורי החדירה הגבוהים שלהם, גרמו לכך כי אנשים צופים יותר בטלוויזיה: "הצופה מסוגל היום לתכנן את לוח המשדרים שלו באופן שמתאים למידותיו ולאורח חייו, ולמעשה מנגיש יותר את הטלוויזיה".