שינוי בצמרת האתרים המובילים. על פי סקר TIM לחודש פברואר השלישיה הראשונה בסקר היא גוגל עם 91.7%, פייסבוק עם 72% ו-וואלה!, האתר הישראלי המוביל עם 67.2% (עליה של כחמישה אחוזים לעומת ינואר 2011).
יו טיוב יורד למקום הרביעי עם 65.2% (70.5% בינואר). במקום החמישי ynet עם 58.3%. mako של קשת רושם התחזקות משמעותית. שיעור החשיפה אליו עומד על 42% (37.9% בחודש ינואר). נענע10 עם 29.1%. nrg עם 22.8%.
אתרים כלכליים: כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל עם שיעור חשיפה של 14.7%, אתרי גלובס ודה מרקר עם תיקו של 14.1%. אתרי ספורט: ONE עם 15.7%, אתר ספורט 5 עם 13.6%.
המספר הנוסף: אתר יד2 מתחזק והחשיפה אליו עומדת על 28.2% (25.8% בסקר של חודש ינואר).
סקר TIM פברואר: וואלה! האתר הישראלי המוביל
וואלה! ברנז'ה
15.3.2011 / 14:00