זכיינית ערוץ 2 קשת מציינת את הרבעון הגבוה בתולדותיה, כך על פי נתוני סיכום הרבעון בקרב משקי בית יהודיים. ממוצע הצפייה הרבעוני של הזכיינית בפריים טיים, כלומר בין 21:00 ל-23:00 עומד על 28.8%, זאת לעומת 24.7% ברבעון הראשון של 2010, גם ברבעון זה שידרה הזכיינית בימים ראשון עד שלישי.
ממוצע הצפייה של זכיינית ערוץ 2 רשת עמד ברבעון זה על 17% לעומת 17.2% ברבעון המקביל אשתקד. ערוץ 10 מתחזק גם הוא. ממוצע הצפייה בערוץ בחודשים ינואר עד מרץ 2011 עומד על 9.7% לעומת 6.1% ברבעון המקביל אשתקד. התכניות הנצפות ברבעון זה הן "האח הגדול", "ארץ נהדרת" ומהדורת השבת של חדשות 2.
מהדורות: גיב אס אה ברייק
מהדורות החדשות בערוצים 2 ו-10 מציגות ברבעון הראשון של 2010 עליה יפה בנתוני הצפייה, שהחלה למעשה כבר ברבעון הקודם. הרייטינג הממוצע לרבעון של מהדורת חדשות 2 עומד על 22.7%, לעומת 19.4% ברבעון המקביל אשתקד. חדשות 10 עם ממוצע רבעוני של 11% לעומת 9.5% ברבעון המקביל אשתקד.
התחזקות מהדורת החדשות של ערוץ 10 נובעת בעיקר מהתחזקות הערוץ כולו. שיבוץ תכניתו של גיא פינס לפני המהדורה וכן שידורם של מותגים טלוויזיונים חזקים אחריה, דוגמת "היפה והחנון" תרמו לעליה בצפייה במהדורה, אך יחד עם זאת בערוץ 10 גם הפחיתו בחודשים האחרונים את מספר היציאות לפרסומות (ברייקים) בזמן המהדורה ותקופה מסוימת גם לא שודרו כותרות מהדורת החדשות לאחר תכניתו של פינס. באותה העת שודרו במהלך מהדורת חדשות 2 שלושה מקבצי פרסומות.
לילה כלכלי, לילה טוב
מדידה של ימי השידור מראה פער גדול בין ימי השידור של קשת (רביעי עד שבת) לבין אלו של רשת (ראשון עד שלישי). יום שלישי היה ברבעון החולף יום חזק לערוץ 10, שעקף כמעט באופן קבוע את רשת. ערוץ 10 מציין גם נתוני צפיה גבוהים ברצועת הלילה. הממוצע הרבעוני של "היום שהיה" עומד על 8%, מדובר בשיא לשנתיים האחרונות. "לילה כלכלי" שברה שיא מאז עלתה לאוויר עם ממוצע רבעוני של 7.4%.