צמרת אתרי האינטרנט המובילים נותרה יציבה בחצי השנה האחרונה, כך על פי סקר TIM לששת החודשים שבין דצמבר 2010 ליוני 2011. גוגל בראש עם חשיפה של 91.1%, פייסבוק במקום השני עם 68.4% (התחזקות של כאחוז מהחציון הקודם והחציון המקביל אשתקד). יו טיוב במקום השלישי עם 64.1%.
וואלה! הוא האתר הישראלי המוביל עם 63.1%. ynet במקום החמישי בטבלה עם 58.3%. mako של קשת במקום השישי עם חשיפה של 37.7% ועליה של ארבעה וחצי אחוזים מהחציון המקביל אשתקד. נענע10 עם 29% (26% בחציון הקודם ו-26.4% בחציון המקביל ב-2010). Nrg, אתר האינטרנט של מעריב עם 21.3%.
אתרים כלכליים: כלכליסט מבית ידיעות אחרונות הוא האתר הכלכלי המוביל עם שיעור חשיפה של 14.9% ויציבות יחסים לחציון הקודם, אז נמדדה לראשונה החשיפה אליו. דה מרקר עם 13.3%, אתר גלובס עם 12.7%. אתרי ספורט: ONE עם 14% חשיפה (15.5% בחציון הקודם ו-15.7% בחציון המקביל אשתקד) אתר ספורט 5 עם 13% (14% בחציון הקודם ו-15.6% בחציון המקביל אשתקד).
החשיפה לאתר יד 2, שבבעלות וואלה! עומדת על 26.6%, עליה של כשלושה אחוזים מהחציון הקודם. ויציבות ביחס לחציון המקביל ב-2010.
סקר TIM: וואלה! האתר הישראלי המוביל
18.7.2011 / 14:00