נתוני סקר TIM לחודש יולי 2011 מראים כי וואלה! הוא האתר הישראלי המוביל עם שיעור חשיפה של 65.9% (63.1% בחודש יוני). בצמרת האתרים המובילים אין כל שינוי: גוגל בראש עם 91.9%, פייסבוק רושם עליה ל-72.3% (68.4% בחודש יוני) ובמקום השלישי יו טיוב עם 67.7%.
Ynet במקום הרביעי עם 57.1%, mako של קשת עם 37.2% במקום השישי. נענע10 רושם ירידה של ארבעה אחוזים מהסקר הקודם ושיעור החשיפה אליו עומד בחודש יולי על 25%. תפוז עם 20.2%. גם nrg של מעריב נחלש והחשיפה אליו עומדת על 19.8% (21.3% בחודש שעבר).
כלכליסט הוא האתר הכלכלי הנצפה עם 15.6% חשיפה (14.9% בחודש יוני). דה מרקר יציב עם 13.3% וגלובס יורד באחוז ל-11.7%. בספורט: ONE עם 12.1%, וספורט 5 עם 11.9%.
אתר לוח יד2 מבית וואלה! זוכה לשיעור חשיפה של 28.1% (26.6% בחודש יוני)
TIM יולי 2011: וואלה! הוא האתר הישראלי המוביל
10.8.2011 / 14:00