וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקן בחר ברולניק כיורשו

ליאור ליברובסקי

14.5.2007 / 14:35

גיא רולניק, העורך הראשי של TheMarker, מונה לסגן מו"ל קבוצת הארץ. עמוס שוקן: "צריך להיערך לחילופי המשמרות"

מועצת המנהלים של קבוצת הארץ הודיעה היום על מינויו של גיא רולניק לסגן המו"ל של הקבוצה. רולניק, יפעל בכל תחומי האחריות של המו"ל עמוס שוקן ויוביל את גיבוש ויישום האסטרטגיה של הקבוצה.

עמוס שוקן, מו"ל הארץ אמר אתמול: "אני בן 62, וגיא בן 38 ואני חושב שקבוצת הארץ צריכה להיערך לחילופי המשמרות, בפרט במציאות של עסקי התקשורת שנמצאים בשינוי מתמיד וחסר תקדים. גיא מביא אתו לתפקיד תכונות מוכחות של מנהיגות דינאמית ויצירתית בצד מקצוענות עיתונאית ברמה הגבוהה ביותר. אני ממשיך בתפקידי כמו"ל ויו"ר מועצת המנהלים של החברה, אבל בהדרגה גיא ייקח יותר אחריות ואני אתרכז בדברים מסוימים".

שוקן ציין כי "רולניק הוביל בשנים האחרונות את הקמתו של TheMarker כיזם, כעיתונאי, ולמעשה כמו"ל. פעילות TheMarker המגוונת הפכה בשנים האחרונות לזירת התקשורת העסקית המרכזית בישראל, למנוע צמיחה חשוב של הקבוצה. ב-TheMarker רולניק הוכיח שניתן להפוך את השינויים בעולם המדיה להזדמנות ולצמוח בקצב מהיר בתקופה מאתגרת לענף. אני משוכנע שנדע לעשות זאת בכל שאר החלקים של קבוצת הארץ.

רולניק ימשיך לכהן במקביל בתפקיד העורך הראשי של TheMarker.

רולניק הצטרף לקבוצת "הארץ" ככתב כלכלי בשנת 90' ובשנת 98' מונה לתפקיד העורך הכלכלי וחבר הנהלת המערכת. בשנת 99' הוביל רולניק את הקמת אתר האינטרנט TheMarker שהפך בהמשך גם למגזין חודשי ולעיתון כלכלי יומי.

רולניק הוא בעל תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת ת"א, תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א ומאוניברסיטת NorthWestern בשיקגו ובוגר התוכנית למנהלים בכירים של בית הספר למנהל עסקים של הרווארד.

קבוצת הארץ כוללת את עיתון "הארץ", רשת המקומונים והלוחות הארצית "העיר", בתי הדפוס "גרפופרינט" ו"אניה", אתרי האינטרנט TheMarker, "הארץ" באנגלית ובעברית ו"עכבר העיר". וכן החזקות בחברת "וואלה!" ועיתון "הארץ" באנגלית בשותפות עם ה"אינטרנשיונל הרלד טריביון", חברה בת של ה"ניו יורק טיימס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully