וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת הפנים של ynet

ענת קם

20.3.2008 / 16:54

האתר יארגן מחדש את מתחמי התוכן בדף הבית, שיושק ביום א' ויותאם גם למחשבים גדולים

ynet ישיק ביום ראשון הקרוב דף בית חדש. הגרסה החדשה כוללת שיפורים בעיצוב ופונקציות חדשות ומהווה השדרוג המקיף והמשמעותי ביותר שבוצע בדף הבית של האתר מאז הקמתו ביוני 2000. על עיצוב העמוד החדש אמון דני גרשוני, המעצב הראשי של ynet.

הדף החדש רחב יותר ויתאים גם למשתמשים במסכים גדולים, תודגש נוכחות מרכיבי הוידיאו באתר ויהיה ארגון מחדש של מתחמי התוכן שיאפשרו ניווט פשוט ליותר ערוצים וטריטוריות להדגשה של יותר תכנים. עם השקתו של דף הבית החדש ייחשף מנוע החיפוש החדש Colarity שהוטמע באתר, תכנה ידידותית שלומדת את דפוסי החיפוש של הגולש, ומציעה לו דפי תוצאות על פי טעמו בתכנים. בנוסף, בדף הבית החדש ייכללו לראשונה גם אלמנטים של תוכן גולשים: גולש רשום יוכל לגשת אל כרטיסו האישי ישירות מהמסך הראשי, לבדוק את מצב חשבונו האישי בערוץ הקניות של האתר ואת הפופולריות של התכנים באתר.

יון פדר, העורך הראשי של ynet אמר היום: "העיצוב החדש שאנו מציעים היום לגולשים שלנו הוא תוצר של ערנות ממושכת והקשבה לצרכים של הגולשים. הדף מבטא כל מה שלמדנו על העדפות התוכן ומהלכי הגלישה שלהם, והושקעו בו הרבה עבודה ומחשבה. אני מאמין שדף הבית החדש יסייע לנו לשמור על מעמדנו כאתר החדשות והתכנים המוביל באינטרנט הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully