וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז מאירמן ינחה את "המרוץ למיליון"

ענת קם

6.10.2008 / 11:35

לאחר התייעצות עם מפיקי הפורמט של התכנית בחו"ל הוחלט ברשת לבחור במאירמן למנחה התכנית

רז מאירמן ינחה את "המירוץ למיליון" של רשת, שתשודר בחורף הקרוב. ההפקה הישראלית של הריאליטי המצליח קיימה בשבועות האחרונים אודישנים לתפקיד המנחה ולאחר בחינה משותפת עם מפיקי הפורמט בחוץ לארץ נבחר מאירמן להנחיה.

מאירמן, 31, בעל תואר שני במשפטים, שימש ככתב לענייני תרבות בחדשות HOT וככתב שטח בתכנית "ערב טוב עם גיא פינס". הוא מוכר כדוגמן שהוביל קמפיינים בארץ ובעולם וכיום עובד כעורך דין בשוק הפרטי בתחום הקניין הרוחני.

הגרסה האמריקאית של "המירוץ למיליון" זכתה בטקס פרסי האמי האחרון בפרס השביעי ברציפות בקטגורית "תכנית הריאליטי הטובה ביותר". וגברה על פורמטים מצליחים כמו "אמריקן איידול" ו "הישרדות". בין המועמדים להנחיה היו אנשי חברת החדשות דני דויטש ואורן וייגנפלד, יוצאי הישרדות עומר גלעדי ונועם טור, השחקנים אורן שבו, לירון לבו, קובי מחט, הצלם זיו קורן, טל ברמן ואחרים.

מרשת נמסר: "אנחנו שמחים על בחירתו של רז מאירמן לתפקיד הנחיית 'המירוץ למיליון'. על התפקיד התמודדו טובי המגישים בטלוויזיה בישראל ועל כך אנו מודים לכולם. אנו בטוחים כי כישוריו המגוונים ונוכחותו הטלוויזיונית האיכותית יהיו חלק חשוב במיצוב 'המירוץ למיליון' כתכנית הטלוויזיה הגדולה והיוקרתית ביותר שנעשתה אי פעם בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully