וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילו ציפורים

ענת קם

1.2.2009 / 18:34

"כלבוטק" תשדר השבוע תחקיר אודות הימצאות זיהום ציפורים בסניפי רשת מגה בול.מהרשת נמסר: מגה מטפלת במפגע על פי הוראות משרד הבריאות

בזכיינית ערוץ 2 רשת ובתכנית כלבוטק נערכים לקרב המחודש מול "הישרדות". הזכיינית העלתה אמש פרומואים לקראת תחקיר "כלבוטק" ביום רביעי הקרוב אודות רשת שיווק המזון הגדולה והחדשה מגה בול. בפרומו נראות ציפורים מנקרות ומזהמות ירקות ודברי מאפה בסניפי מגה בול. כמו כן נראה בפרומו פגר של יונה בתוך דוכן ירקות.

מגה בול, תת הרשת החדשה של הריבוע הכחול, נפתחה רק לפני כחודש ועד כה השיקה 35 סניפים ברחבי הארץ. מדובר במיתוג מחדש של סניפי מגה ושפע שוק בעלות של עשרות מיליוני שקלים. רק לאחרונה עלו בטלוויזיה פרסומות של מגה בול בכיכובו של אברי גלעד, טאלנט של רשת.

מקורב להנהלת הרשת אמר לוואלה! ברנז'ה: "זה לא דומה לתחקיר החתולים כי זה שונה אם אתה יודע שיש לך חתולים שאוכלים מהבשר לבין המקרה הזה, שהוא מקרה מאוד מאוד נפוץ בהרבה בתים בארץ, של ציפורים שמקננות בגג של הבניין. בחנויות של הרשת, בגלל הגודל שלהן, יש בגגות כמה יונים. זה לא שהחלטנו לגדל ציפורים בחנות". המקורב אף קבל על כך שרשת העלתה פרומואים לתכנית לפני שהתקבלה תגובת הרשת לממצאים. הפנייה לתגובה התקבלה רק ביום שישי ובה רק חלק מהממצאים שישודרו.

הבוקר הגיעה הנהלת מגה לסיור בארבעת סניפי החברה בהם נתגלו המפגעים. מהרשת נמסר: "בעיית הציפורים ידועה בכל תעשיית המזון בישראל. הבעיה מופיעה מדי פעם במספר בודד של סניפים, מתוך כ-200 סניפי מגה. מגה מטפלת במפגע על פי הוראות משרד הבריאות ודרישות הפיקוח מתוך הבנה אקולוגית ובשיתוף החברה להגנת הטבע. בפועל צוותים נערכים עם גופים מקצועיים בין לאומיים לטיפול בבעיה להרחקת הציפורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully