וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכים באומ"ץ

ענת קם

29.6.2009 / 0:48

העיתונאים מיקי רוזנטל, קרן נויבך וסטלה קורין-ליבר זכו באות אומ"ץ למאבק בשחיתות לשנת 2009

העיתונאים מיקי רוזנטל, קרן נויבך וסטלה קורין-ליבר זכו באות אומ"ץ למאבק בשחיתות לחושפי השחיתות השלטונית הציבורית לשנת 2009. פרופסור מרדכי קרמניצר, סגן נשיא המכון הישראלי לדמוקרטיה, יקבל את אות המופת של אומ"ץ בזכות פעילותו הממושכת נגד השחיתות השלטונית. שר החינוך גדעון סער יקבל אות אומ"ץ בזכות פעילותו הציבורית התקינה ויושרתו האישית.

בטקס שיתקיים ב-9 בספטמבר במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב יקבל רוזנטל את האות בזכות הסרט "שיטת השקשוקה" ותחקיריו בערוצים 2 ו-10, נויבך בזכות תכניות החברה בהגשתה בקול ישראל והערוץ הראשון וקורין-ליבר, הכותבת בעיתון גלובס, בזכות עיתונות החוקרת. לדבר ד"ר רן כוחן, יושב ראש ועדת האות: "סטלה זכתה בזכות תחקירים לאורך זמן ואמירה חד משמעית נגד השחיתות. אין מאמר שהיא כותבת ולא מציינת את הנושא".

בנוסף, באות על פעילות ציבורית ומקצועית למען נפגעי השואה יזכו העיתונאים איתמר לוין וגיא מרוז, שעסקו בנושא גזילת רכושם של הניצולים ופעלו למען השבתו. באות זה יזכו גם חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל ויושב ראש האיגוד המשותף של ניצולי השואה נח פלוג. באות חושפי השחיתויות יזכו דיוויד אידלמן, שחשף מסמכים סודיים בפרשת חשבונות הבנק של אביגדור ליברמן וז'קלין סוויסה, שחשפה פרשות של מינהל לא תקין בעיריית יהוד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully