וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאותגר זוגית

ענת קם

23.9.2009 / 17:43

טלי מורנו וחיים אתגר לא יגישו יותר ביחד את תכנית הבוקר של ערוץ 10. סוכנה של מורנו: "את הכביסה המלוכלכת מכבסים בבית ואני מקווה שבערוץ 10 אכן יכבסו"

טלי מורנו וחיים אתגר לא יגישו יותר את תכנית הבוקר יחד. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי בימים האחרונים הגיעה לשיאה המתיחות בין השניים שאף זלגה אתמול (שלישי) אל המסך ומורנו ביקשה ממנהליה לא להגיש יותר את התכנית לצדו של אתגר. בין השניים שוררת אווירה לא נעימה כבר זמן רב ולפני יומיים פרץ בין השניים ויכוח במהלך ישיבת מערכת תכנית הבוקר. אתגר לא הגיש הבוקר את התכנית ולצדה של מורנו ישב איש חדשות 10 גיא לרר. עם זאת, לרר לא צפוי להגיש את התכנית באופן קבוע.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה ביום שני האחרון, מורנו עשויה לעזוב בקרוב את הגשת תכנית הבוקר ובימים אלה היא נמצאת במשא ומתן עם ערוץ 10 על הארכת החוזה שלה. לדברי מקורבים להפקת התכנית, בהפקה ממתינים לראות אם מורנו תמשיך בתכנית או תעזוב ועד אז יגישו השניים בנפרד.

מערוץ 10 נמסר: "מדובר בעניינים פנימיים בערוץ ואיננו מעוניינים להגיב". חיים אתגר סירב להגיב לידיעה. בועז בן ציון סוכנה של טלי מורנו אמר לוואלה! ברנז'ה: "את הכביסה המלוכלכת מכבסים בבית ואני מקווה שבערוץ 10 אכן יכבסו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully