וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי ונתנזון ל-"15 דקות"

ענת קם ולילה אודינייב

10.11.2009 / 13:24

גם נתן נתנזון וסמי הורי מצטרפים לדרמה היומית החדשה של yes וטדי הפקות שתעסוק במאחורי הקלעים של תכנית ריאליטי

סמי הורי ונתן נתנזון לוהקו לסדרה "15 דקות" שתעלה ב-yes בהפקת טדי הפקות. הסדרה מציגה את המתרחש מאחורי הקלעים של תכנית ריאליטי לגילוי כשרונות בשם "מגה סטאר". גיבור הסדרה הוא דורון שפירוב, עורך העל של התכנית, בגילומו של שי גולדשטיין, אשר בלחץ מנהלי הערוץ בו התכנית משודרת משנה את הפורמט שלה לחלוטין, ומודיע למתמודדים כי הם יכלאו באולפן למשך שלושה חודשים ויתועדו 24 שעות ביממה. “15 דקות" תציג את מניפולציות ההפקה בתכנית ריאליטי, מלחמות הרייטינג ועוד.

סמי הורי יגלם את אורן, עורך שבועות בידור וחבר של אחת המתמודדות בתכנית בגילומה של נלי תגר. נתן נתנזון יגלם את יקי, אבא של מתמודדת נוספת בתכנית בגילומה של אפרת אנזל. יקי הוא כוכב עבר, סולן בלהקה צבאית והיום איש עסקים שדוחף את בתו להצליח בכל מחיר. בסדרה ישתתפו גם יובל שרף, מיכל צפיר, ירון ברובינסקי, דליה שימקו, נגה שחר, ציון אשכנזי, עדי גילת, אלון לוי, אפרת בן יעקב ועוד.

"15 דקות" היא סדרה יומית בת 75 פרקים שתעלה לשידור במהלך 2010. יוצרי הסדרה הם רובי דואניס, יוצר "השמיניה" ו"שמש" ואריק שגב, שהיה שותף להפקת "אולי הפעם", “ארץ נהדרת" ועוד. עורך הסדרה הוא יואב צפיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully