וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי לא מדה בר

ענת קם

16.11.2009 / 22:18

ככה זה כשהאח הגדול כועס. בידיעות אחרונות החליטו לגנוז ראיון עם אסי עזר, שהיה אמור להתפרסם ב”7 לילות”, בגלל שיתוף פעולה בין קשת לעיתון ישראל היום

המאבק בין ידיעות אחרונות וישראל היום עולה מדרגה, לקראת יציאת גיליון סוף השבוע של ישראל היום ועל רקע שיתוף הפעולה המסחרי בין העיתון לזכיינית ערוץ 2 קשת, שבא לידי ביטוי גם בשיתוף פעולה תוכני - ראיונות עם המתמודדים שהתפרסמו היום בישראל היום. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי בידיעות אחרונות זעמו על שיתוף הפעולה וגנזו ריאיון אסי עזר, שאמור היה להתפרסם בגיליון "7 לילות" ביום שישי הקרוב לרגל עליית התכנית.

בידיעות טוענים כי לפני מספר שבועות פנתה קשת לעיתון בבקשה לשיתוף פעולה שיכלול אייטמים מקדימים על התכנית, אולם בעיתון סירבו להצעה ובעקבות כך הוחלט בקשת לספק חומרים למעריב ולישראל היום. לטענת הגורמים, מעריב נחלש וכבר לא מאיים על ידיעות אולם העסקה עם ישראל היום הכעיסה את בכירי העיתון ולאחריה הוחלט על גניזת הריאיון. בקשת דוחים בתוקף את הטענות מאחר שהחסות עם ישראל היום נולדה ביוזמת העיתון ובכל מקרה אינה פוגעת בעיתונים אחרים.

גורם אחר בידיעות טען כי בעיתון כלל לא לחוצים מישראל היום ובטח שלא משיתוף הפעולה עם "האח הגדול" ומשוכנעים כי מהדורת סוף השבוע לא תהווה תחרות משמעותית.

בקשת סירבו להתייחס לידיעה אך אישרו כי הריאיון עם אסי עזר שמצוי בידי ידיעות אחרונות כבר שלושה שבועות לא יתפרסם. עדי גולד, עורך "7 לילות", סירב להגיב לידיעה, בידיעות אחרונות סרבו להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully