וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם טייכר וזרחוביץ' עוזבים את 102fm

ענת קם

20.12.2009 / 14:54

רדיו תל אביב ממשיך להיפרד מטאלנטים. אחרי טל ברמן, אביעד קיסוס והמנכ"ל שי בן מאור, אומרת התחנה ביי ביי למגישי תכנית הערב המבדרת

ערן זרחוביץ' ושרון טייכר עוזבים את רדיו תל אביב. השניים, שמגישים את תכנית הערב של התחנה מדי יום ב-16:00, הצטרפו אליה בקיץ 2007 במקומם של שי ודרור שעזבו את התחנה לטובת תכינת הבוקר ברדיו ללא הפסקה.

זמן קצר לאחר זכייתו במכרז הרשות השניה נפרד רדיו תל אביב מרבים ממגישיו. תחילה עזבו את התחנה שרון מולדבי ודן תורן יחד עם רינה מצליח ודן שילון ולאחרונה הודיעו על עזיבתם מנכ"ל התחנה שי בן מאור וכן גם טל ברמן ואביעד קיסוס הצפויים להצטרף לרדיו 99fm, גם הוא מקבוצת רדיו ללא הפסקה.

שרון טייכר סרב להתייחס לדברים ואמר כי בשלב זה השניים לא ימשיכו לשדר בתחנה אחרת. טרם התקבלה תגובת רדיו תל אביב.

במכתב לעובדי רדיו תל אביב כתבו השניים: "העומס והאינטנסיביות שבעבודה על התוכנית הוא שוחק ומסכן את איכות התוכנית. על כן החלטנו (שרון וערן) לא לחדש את החוזה, דקות לפני שאנחנו לא נוכל לעמוד בסטנדרטים שהצבנו לעצמנו. בשום אופן לא רצינו לפגוע באיכות התוכנית ובחברות בינינו. כמובן שסכומי כסף עצומים ישאירו כל אחד בכל תפקיד, אבל לכסף במקרה הזה לא היה שום קשר לעניין. שוב, ההחלטה היא של שנינו, והיא אומנותית וחברית בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully