וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמור אבנון עמיחי יכנס לפעילות מגזרית

איילה צורף

7.2.2010 / 11:00

המשרד ייכנס כבעלים ב-25% ממשרד הפרסום למגזר הערבי מזאוי, במסגרת שיתוף שירותים ולקוחות וללא תשלום

לאחר שנים ארוכות בהם לא ניהל שלמור-אבנון-עמיחי פעילות מגזרית, בחר המשרד להתחיל את דרכו בזירה זו דווקא במגזר הערבי. שלמור-אבנון-עמיחי יהפוך מעתה לבעלים של 25% ממשרד הפרסום הערבי מזאוי פרסומאים. כניסתו של המשרד כבעלים של 25% ממזאוי, תעשה ללא ששלמור ירכוש את הבעלות תמורת תשלום, אלא במסגרת שיתוף שירותים ולקוחות.

מהמשרד נמסר כי: "שיתוף הפעולה בין המשרדים יאפשר ללקוחות שלמור אבנון עמיחי לחבר את עבודתם במגזר הערבי לעבודה השוטפת וליהנות משיתוף ידע, יכולות וסינרגיה מלאה בין 2 המשרדים".

מזאוי פרסומאים, הוקם בנצרת ב-1994. לשני המשרדים לקוחות משותפים שהגדול מבניהם - קבוצת שטראוס.עד כה היה שלמור משרד הפרסום הגדול היחיד שלא פעל בזירה המגזרית. למקאן אריקסון פעילות משמעותית בתחום, באמצעות משרד מקאן cultures, גם למשרד אדלר-חומסקי פעילות נרחבת במגזר החרדי, באמצעות חברת טריו (בבעלות משותפת עם גלר-נסיס פובליסיס), וכך גם לבאומן בר ריבנאי - באמצעות מגזרים (25%).

אדם פולצ'ק, מנהל לקוחות בשלמור אבנון עמיחי ומי שאחראי במשרד על תחום המגזרים: "אנו מבינים את הפוטנציאל הטמון בכניסה למגזר הערבי. זה זמן רב שאנו מחפשים שותף שיתאים לערכים ולמטרות של משרדנו במטרה להעניק ללקוחותינו פתרון כולל ושירות טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully