וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז"לצמן 1 בחודש

ענת קם

7.3.2010 / 13:33

הפרסומת לממיר המקליט של HOT בהשתתפות כוכבי הדרמה "הבורר" זכתה במקום הראשון בדרוג החודשי של איגוד השיווק הישראלי

הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש ינואר היא הפרסומת "מקליט אותנו במג'יק" לממיר HOT מג'יק של משרד באומן בר ריבנאי בכיכובם של זלצמן ודמויות "הבורר", כך עולה מניתוח מכון המחקר "מותגים" למשאל שנערך בקרב חברי איגוד השיווק הישראלי. הפרסומת זכתה ב-82 נקודות, 27% עבור תרומה למותג ו-28% עבור קריאטיביות.

גם במקום השני נמצאת פרסומת ל-HOT: הפרסומת לשירות ה-VOD "דווקא הבורר", גם היא של באומן בר ריבנאי, קיבלה 59 נקודות, 22% עבור תרומה למותג ו-15% עבור קריאטיביות. למקום השלישי הגיעה הפרסומת לסטימצקי, "יוצרים את מדף הספרים הגדול בעולם" של שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם עם 48 נקודות – 15% עבור תרומה למותג ו-18% עבור קריאטיביות.

ועדת ה- "אחת בחודש" של איגוד השיווק הישראלי, הכוללת מפרסמים, יועצי שיווק, אנשי מחקר, אנשי פרסום וקריאייטיב מקבלת לידיה את רשימת כל הפרסומות ששודרו באותו חודש, ובוחרת את עשר הפרסומות הטובות ביותר. פרסומות אלו מועברות לחברי איגוד השיווק הישראלי הבוחרים פרסומת אחת בכל אחד משני הפרמטרים: קריאטיביות ותרומה למותג. מכון המחקר "מותגים" משקלל את הדירוג שקיבלה כל פרסומת על פי החישוב אחוז התרומה למותג X2 + אחוז הקריאטיביות ומכריז על הפרסומת הזוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully