וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך למנכ"לות עוברת במועצת הרשות השניה

אמילי גרינצווייג

30.4.2010 / 3:28

מנכ"ל רדיו ירושלים שמעון אלקבץ ומנכ"ל רדיו לב המדינה אלעד ישי יאלצו להופיע בפני מועצת הרשת שסרבה לאשר את מינויים ללא שימוע

מועצת הרשות השניה סרבה היום לאשר שני מינויים ברדיו האזורי והיא דורשת לקיים שימוע בנושא. הדרג המקצועי ברשות הביא היום לאישור המועצה את מינויים של שמעון אלקבץ למנכ"ל משותף ברדיו ירושלים ואת מינויו של אלעד ישי למנכ"ל רדיו לב המדינה.

אלקבץ מונה לפני כחודש למנהל תחום תקשורת בקבוצת ג'קי בן זקן ובמסגרת תפקידו הוא אמור להתמנות למנכ"ל משותף בתחנה, לצידו של שלום אורן, במקומו של מוטי גמיש שעזב את רדיו ירושלים בחודש ינואר השנה. המועצה ביקשה לבחון בשימוע גם את מועמדותו של אלעד ישי לתפקיד מנכ"ל רדיו לב המדינה, זאת מאחר שלא הוזכר כמועמד לתפקיד המנכ"ל בעת שהקבוצה המפעילה את הרדיו התמודדה במכרז.

המשנה ליושב ראש מועצת הרשות השניה אילן אבישר, ממלא את מקומו של יושב ראש הרשות השניה אמנון נדב בכל הנוגע לרדיו האזורי, זאת מאחר שנדב שימש יושב ראש התחנה האזורית רדיוס.

מהרשות השניה נמסר כי המועצה בראשות אילן אבישר ביקשה לקיים שימוע על שני מינויים שהובאו לפניה. הבעלים של רדיו לב המדינה דוד בן בסט אמר בתגובה כי מדובר בהליך פרוצדוראלי, את תגובתו של שמעון אלקבץ לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully