וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט ישתף פעולה עם אתר BIZPORTAL

אמילי גרינצווייג

2.5.2010 / 15:34

שני האתרים יעלו אזור משותף העוסק בספורט ובכלכלה, שיקרא bizsport ויעסוק בתופעות בכלכלת הספורט, ,רכישות ומכירות של שחקנים וקבוצות, תקציבי הקבוצות ועוד

ערוץ הספורט ואתר BIZPORTAL חתמו על הסכם לשיתוף פעולה תוכני במסגרתו יעלה באתר ערוץ הספורט ובאתר Bizportal, אזור משותף העוסק בספורט ובכלכלה, שיקרא bizsport ויעלה לאוויר היום (ראשון).

תכני האזור ייכתבו במשותף על ידי כתבי אתר ערוץ הספורט וכתבי Bizportal ויכללו תופעות בכלכלת הספורט, השפעות של הספורט על הכלכלה והשפעתה של הכלכלה על הספורט ,רכישות ומכירות של שחקנים וקבוצות, תקציבי הקבוצות השונות ומצב מניותיהן, עסקאות הקשורות לזכויות שידורו כן פרשנויות וניתוחים של אירועי ספורט גדולים בדגש על הפן הכלכלי.

מנהל תחום הניו מדיה בערוץ הספורט, מוני ברוש מסר: "מדובר בשני עולמות תוכן מרתקים ודינאמיים בעלי נקודות ממשק רבות. השקת אזור "bizsport" הינו צעד נוסף בהרחבת עולמות התוכן שאתר ערוץ הספורט מציע לגולשיו. אין לי ספק שהחיבור עםbizportal ייצר אזור תוכן שייתן לגולשים ערך מוסף ויחשוף אותם למידע חדש וחשוב בעולמות תוכן שנקשרים בכל יום מחדש זה בזה".

מנכ"ל קו מנחה LMK המפעילה את אתר Bizportal , צח דרוקר: "אנו רואים בחיבור עם ערוץ הספורט המשך מדיניות הרחבת התוכן המוצע ללקוחותינו במסגרת האתר תוך הקפדה על צביון כלכלי פיננסי. השקת אזור "Bizsport" בשיתוף ערוץ הספורט, השחקן המוביל בתחום הספורט בארץ, יאפשר לגולשי האתרים לחוות זווית נוספת בזירה העסקית כלכלית של הספורט בארץ ובעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully