וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמונה קבוצות רכשו את ספר המכרז לערוץ בערבית

אמילי גרינצווייג

2.6.2010 / 14:19

את ההצעות למכרז יוכלו הקבוצות להגיש עד ל-3 באוקטובר 2010. ניצן חן: "כולי תקווה כי התעניינות זו מבשרת כי בסופו של יום יוקם הערוץ בשפה הערבית"

שמונה גורמים שונים רכשו את מסמכי המכרז לערוץ הייעודי בשפה הערבית. בין המתעניינים אשר רכשו את חוברות המכרז תמורת סכום של 5,000 שקל: חברת דדי צוקר בע"מ המייצגת קבוצת משקיעים מנצרת, קבוצת האחים חמאם, קבוצת עיתון פנורמה ואתר פאנט, ענני תקשורת ואחרים. עם תום שלב רכישת מסמכי המכרז, יכולים הרוכשים להגיש שאלות ובקשות להבהרה עד ליום 21.6.2010. ההצעות למכרז יוגשו עד ליום 3.10.2010.

זוהי הפעם השלישית שמכרז שכזה יוצא לדרך. ב-1995 לא צלח המכרז מסיבות משפטיות ואילו ב-2003 זכתה קבוצה במכרז להפעלת הערוץ, אולם בסופו של דבר החליטה לוותר על הזיכיון. הרישיון ינתן לתקופה של עשר שנים והערוץ ישודר בכבלים ובלווין וגם בחבילת ה-DTT הצרה בה משודרים כיום ערוצים 1,2,10,99 ו-33. בשנתיים הראשונות יחוייב הערוץ לשדר שש שעות ביום ובשנה השלישית שמונה שעות. החל מהשנה השלישית לפעולתו יחוייב הערוץ בשידור מהדורת חדשות בת 20 דקות בשפה הערבית. בשנתיים הראשונות לשידורי הערוץ הוא יחוייב בהשקעת שני מליון שקלים בהפקה מקומית ובשנה הרביעית ארבעה מיליון שקלים.

ניצן חן, יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין מסר: "אני שמח על ההתעניינות הרבה במכרז להקמת הערוץ הייעודי בשפה הערבית. כולי תקווה כי התעניינות זו מבשרת כי בסופו של יום יוקם ערוץ ייעודי בשפה הערבית, ובכך יוגשם האינטרס הציבורי החשוב העומד מאחורי הקמת ערוץ זה.".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully