וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT נפרדת מ-ESPN

אמילי גרינצווייג

15.6.2010 / 13:08

לאחר עשר שנים בהן משודר ערוץ הספורט האמריקאי בישראל, הוא יוסר ב-1 ביולי מהפלטפורמה של חברת הכבלים, עקב בקשה של HOT להוזיל את תעריפי השידור. במקומו ישודר ערוץ יורוספורט 2

ערוץ הספורט האמריקני ESPN יירד בקרוב מהממיר של חברת הכבלים HOT. לוואלה! ברנז'ה נודע כי לקראת פקיעת החוזה בין הכבלים לערוץ, ביקשה HOT להוריד את התשלום בצורה דרמטית. גורמים ב-ESPN מסרו כי למרות שלאורך השנים בא הערוץ לקראת החברה, הדרישות של HOT היו , לדבריהם,לא רציונליות, במיוחד לאור העובדה שבעשור האחרון עלויות זכויות השידור התייקרו בצורה משמעותית. במקום ESPN ישדרו ב-HOT את ערוץ יורוספורט 2. ESPN הוא ערוץ שמשדר בעיקר לחובבי הספרט האמריקאי ומעביר משחקי NBA, פוטבול ובייסבול בשידורים חיים. ולוואלה! ברנז'ה נודע כי אחוזי הצפיה בו עמדו על בין 0 ל-0.1%.

מרשת ESPN נמסר: "אנו מודיעים בצער על סיום שידורי הערוץ ב-HOT, לאחר שזו החליטה להוריד את הערוץ מחבילת השידורים. ESPN תמשיך להיות משודרת ב-yes, כפי שהיה במשך 10 השנים האחרונות, בהן הייתה מחויבת למעריציה בישראל". עוד נמסר מהרשת: "נמשיך לעשות כל שביכולתנו על מנת לשרת בצורה הטובה ביותר את מעריצי הספורט בישראל, כפי שהיה בעשור האחרון. קיווינו להמשיך בשיתוף הפעולה עם HOT, אך לצערנו, לא נוכל לעשות זאת לאור התעקשותם לקיצוץ דרמטי שלא יאפשר לנו להציע למעריצי הספורט בישראל תוכן איכותי, כפי שמגיע להם, ובצדק. למנויי הוט חובבי הספורט תודה וסליחה. בעקבות החלטת הנהלת הוט להיפרד מאיתנו, אנו מודים לצופי הוט על 10 שנים של חוויות ושידורים מאירועי הספורט המרתקים בעולם".

ניצן חן: "אנו בודקים את הבקשות בשבע עיניים"

יורם מוקדי, סמנכ"ל תוכן ורגולציה ב HOT: "יורוספורט 2 הוא ערוץ פופולארי ומוביל בחו"ל, והבאתו לארץ נותנת מענה לביקוש הרב לערוץ זה גם בארץ. הערוץ משדר משחקים מענפי ספורט מובילים, ומותאם לקהל הישראלי הן בתכנים והן בשעות השידור. HOT נמצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם יורוספורט, הכולל את הבאת מיטב הערוצים, ולאורך השנים כללו שיתופי פעולה גם פריצות דרך טכנולוגיות, עם החשיפה הראשונה בישראל ובעולם של ערוץ יורוספורט HD, ועתה בניסוי 'ההרצה' של שידורי הרולאן גרוס בתלת מימד".

ניצן חן יושב ראש המועצה לשידורי כבלים ולווין אמר בתגובה: "המועצה בוחנת את הבקשות שהוגשו בשבע עיניים ורק לאחר שתשתכנע כי מדובר בערוץ חלופי הולם, תחליט המועצה אם לאפשר למנויים להתנתק בלי קנס".

  • עוד באותו נושא:
  • espn
  • HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully