וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נתן: "אין היגיון מאחורי ההחלטה לסגור את ביפ"

אייל דץ

29.7.2010 / 12:09

עם היוודע דבר סגירתו של ערוץ הצחוק, העורך הראשי מלא טענות נגד חברת HOT - "אלו אנשים שכיבדתי והערכתי עד היום" - ונגד החלופה שנמצאה - "לקומדי סנטרל אין משמעות בישראל"

שעה קלה לאחר ההודעה הרשמית של HOT לפיה היא נפרדת מערוץ ביפ של קשת לאחר עשר שנים, יובל נתן, העורך הראשי של ביפ, עדיין מתקשה לעכל את החדשות הכואבות. "זו פשוט החלטה לא מקצועית שלא עומד מאחוריה כל היגיון", אמר נתן בראיון מיוחד לוואלה! תרבות. נשמע שהעורך הוותיק האמין עד לרגע האחרון שהוט לא תפנה עורף לבת טיפוחיה.

"בשנה האחרונה התנהלנו מול מנהלי HOT, יורם מוקדי והמנכ?ל הרצל עוזר", מספר נתן. "לכל אורך הדרך הדרג המקצועי של HOT אמר לנו כמה ביפ חשוב, כמה הוא חזק מבחינת הצופים ואילו נתוני צפייה טובים יש לו. היינו איתם במשא ומתן וכל דרישה שהם העלו – הם קיבלו, ולמרות זאת הם עדיין סירבו לחתום".

נתן אמנם מתקשה להבין את הסיבה המקצועית להחלטה של HOT אולם גם הוא קרא בימים האחרונים את ההשערה לפיה הרקע לסכסוך בין קשת, הבעלים של הערוץ, לבין HOT נובע מהמתיחות בין זכיינית ערוץ 2 לבין בעל המניות בחברת הכבלים, מו"ל ידיעות אחרונות ארנון מוזס.

"הניחוש שלך טוב בדיוק כמו הניחוש שלי", אומר נתן בהתייחסו להשערה, "אבל אין ספק שזה מריח רע מאוד. התחושה היא קשה לא רק ברמה המקצועית אלא גם ברמה האנושית. כי האנשים מהוט הם אנשים שאני מכבד ומעריך, או לפחות כיבדתי והערכתי עד היום. ההחלטה שלהם פשוט בלתי הגיונית".

ואולי הם רצו לחתום על המשך ההתקשרות אבל פשוט לא היו יכולים כי, כפי שנטען, מאחורי ההחלטה עומד נוני מוזס בכבודו ובעצמו?

"אני יודע שאם במקום העבודה שלי היו אומרים לי לעשות משהו בניגוד לצו מצפוני, הייתי קם והולך הביתה".

נתן משוכנע שכאשר בהוט יראו את תגובת הקהל, הם יבינו שהם עשו טעות. "המחאה הגדולה עדיין לא התחילה. אתה תראה, כשאנשים ילחצו 6 בשלט ולא יקבלו את ביפ, אז הם יתחילו להתעצבן. תראה את התמיכה שלה זכינו עד עכשיו, תראה את עמוד התמיכה שלנו בפייסבוק. 25 אלף חברים, זה מדהים וזו רק ההתחלה לפי דעתי".

אבל הצופים שילחצו 6 החל מינואר 2011 יקבלו את ערוץ קומדי סנטרל, אחד מערוצי הקומדיה הטובים בעולם

"קומדי סנטרל זה ערוץ שאין לו משמעות בישראל. מלבד סאות'פארק, שגם ככה משודרת בביפ כתוכנית רכש, והמופע של ג'ון סטיוארט, לקומדי סנטרל כמותג אין קשר לקהל הישראלי. למשל, תוכנית כמו הקולבר ריפורט. זו תוכנית שהיא לא מתאימה לקהל הישראלי. אבל הבעיה שלי היא לא עם קומדי סנטרל, היא עם המנהלים של הוט".

ב-HOT גם מבטיחים להגדיל את התקציב של הפקות המקור בערוץ החדש שיוקם.

"שיהיה להם בהצלחה, אבל צריך להדגיש שב-HOT מעולם לא התלוננו על איכות הפקות המקור בביפ. אם כבר, הם אלו שקיצצו את התקציב של הפקות המקור בשנים האחרונות ככה שהם יכולים לבוא בתלונות רק לעצמם. הרי הם ימצאו כל תירוץ להצדיק את המהלך הלא מקצועי הזה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ומה הלאה? התוכניות ישתלבו בלוח השידורים של קשת? תמצאו בית חדש?

"אנחנו שוקלים כל מיני אופציות, אבל כרגע אין לנו משהו שקורה בוודאות. אנחנו חושבים מה לעשות כדי לשמר את המותג שנקרא ביפ, אבל אין ספק שזה לא יהיה אותו דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully