וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלה מנשה תקבל את פרס א.מ.ת

אמילי גרינצווייג

2.8.2010 / 19:59

הפרס מוענק השנה לראשונה גם לעיתונאית. מנשה, הכתבת הצבאית של קול ישראל, תצטרף לחבורה מכובדת של זוכים, ביניהם אהרן ברק, עדה יונת, והסופר דוד גרוסמן

הכתבת הצבאית של קול ישראל, כרמלה מנשה, זכתה בפרס א.מ.ת המוענק לעשרה זוכים בתחומי האומנות, המדע והתרבות בחסות ראש הממשלה. את הפרס בסכום כולל של מיליון דולר מעניקה קבוצת ידידי ישראל באמריקה הלטינית לעשרה זוכים. בעבר זכו בפרס היוקרתי הפרופסור עדה יונת, הפרופסור אהרן ברק, הפרופסור יוסף צ'חנובר והפרופסור ישראל אומן.

מנשה החלה את דרכה בקול ישראל ככתבת פלילים. לפני 22 שנה הפכה לכתבת לענייני צבא ובטחון, תפקיד שהיה עד אז נחלתם של גברים בלבד. במסגרת סיקור התחום הצבאי ממשיכה כרמלה מנשה לסקר את תנאי השירות של חיילי צה"ל. יחד עם העיתונאית לשעבר והח"כית בהווה שלי יחימוביץ' היתה מנשה בין אלו שהובילו את הלחץ הציבורי שקרא ליציאת צה"ל מלבנון בשנת 2000.

מוטי אמיר, מנהל רשת ב', מסר: "אין כמעט ישראלי שלא מכיר את כרמלה, שמה הולך לפניה אף במדינות ערב וגם באמצעי התקשורת במערב. כרמלה ראויה לפרס בכל אמת מידה הן העיתונאית, האתית והאנושית, על חריצותה והגינותה ככתבת מובילה בתחום זה. קצרה היריעה מלהכיל את פועלה של כרמלה אשר עובדת ביום ובלילה בשבתות ובחגים ולא נותר לה זמן מלבד לבצע את תפקידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully