וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרל'ה ויסברג עוזב את ידיעות אחרונות

אמילי גרינצוייג

17.1.2011 / 18:24

מי קובע במדור הספורט של ידיעות אחרונות? אהרל'ה ויסברג, המיועד להחליף את רפאל נאה ככתב מכבי ת"א כדורסל, עוזב את העיתון לאחר שהמינוי שלו סוכל

רפאל נאה לא מרפה: אהרל'ה ויסברג, שהובא למדור הספורט של ידיעות אחרונות במטרה להחליף את כתב מכבי תל אביב כדורסל הנצחי, שאמור לפרוש לגמלאות בסוף העונה, עזב אתמול (ראשון) את העיתון, לאחר שהבין כי לא יקבל את התפקיד בעקבות התנגדותו הנמשכת של נאה למהלך.

ויסברג עבר לידיעות אחרונות לפני כשמונה חודשים מ-ynet, שם שימש כראש דסק הכדורסל במשך ארבע שנים וחצי. לפני כשלושה חודשים מונה לכתב הפועל ירושלים כדורסל, במטרה להכשירו ככתב קבוצה גדולה במדור, בדרך לירושת המשרה הנחשקת של מכבי תל אביב.

על פי גורמים בעיתון, נאה לא אהב את ההחלטה למנות את ויסברג כמחליפו ובחודש האחרון דאג להעביר לראשי העיתון רשימת מועמדים משלו לתפקיד. על פי חלק מהגורמים, כלל לא ברור אם נאה אכן מתכוון לפרוש וייתכן כי הוא ניסה לטרפד את מינויו של ויסברג, שככל הנראה, לא נעשה בשיתוף מלא שלו.

כאמור, אתמול ויסברג סיכם על עזיבתו, שתיכנס לתוקף רשמי בעוד חודש, במה שנראה כמהלך משולב – כשהתברר לו על ידי הממונים כי לא יקבל בסופו של דבר את מכבי, החליט לעזוב, לא מעט עקב ההתנהלות האנושית בה נתקל במהלך כולו.

ויסברג החליף בסיקור הפועל ירושלים את אסף אפל שהצטרף לערוץ הספורט, כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה.

יוסי אהרוני, עורך מדור הספורט של ידיעות אחרונות, רפאל נאה ואהרל'ה ויסברג, סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully