וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו זוכי פרס מנכ"ל רשוה"ש ל-2011

אמילי גרינצווייג

22.2.2011 / 11:53

אמוץ שפירא, כתב הדתות והכלכלה של קול ישראל וניקולא רוזנבאום עורך יומן הבוקר של רשת ב' יקבלו את הפרס על שם אילן רועה המוענק מדי שנה

אמוץ שפירא, כתב קול ישראל, וניקולא רוזנבאום, עורך יומן הבוקר של רשת ב', הם הזוכים השנה בפרס מנכ"ל רשות השידור על שם אילן רועה. הפרס על שם אילן רועה, כתב קול ישראל שנהרג בלבנון במהלך עבודתו העיתונאית, מוענק זה אחת עשרה שנים לעובדים מצטיינים ברדיו. טקס הענקת הפרסים יהיה בבית סוקולוב ביום ראשון 27 לפברואר 2011.

אמוץ שפירא (42) משמש כממלא מקום הכתב לענייני כלכלה של קול ישראל, כתב בנושאי דתות, עורך יומני חדשות ומגיש משדרי אקטואליה ובהם "כל היום", ומעורכי אתר האינטרנט של רשת ב'.
בהודעת הרשות על הזוכים נכתב כי הפרס מוענק לשפירא "על היותו עיתונאי מקצועי שעושה את עבודתו בשקדנות , בנועם הליכות ובצניעות מעוררת כבוד. בחצי השנה האחרונה עסק בעיקר גם בתחום הכלכלה, בהצלחה רבה" עוד נאמר כי "תחום הדתות שאינו בכותרות בדרך כלל, הפך באחריותו לאחד התחומים המרכזיים במערכת, והניב כותרות וידיעות בלעדיות בנושאי דת ומדינה שצוטטו בכל אמצעי התקשורת. אמוץ שפירא מנסח את ידיעותיו בהגינות, ביושר ובהקפדה על כללי האתיקה, ומבטא במקצועיותו את יתרונותיו של השידור הציבורי".

ניקולא רוזנבאום (59) משמש בשנתיים האחרונות כעורך יומן הבוקר ועורך המשדר השבועי ג'יגה בי"ת - תכנית בתחום האינטרנט והסלולר. הפרס מוענק לרוזנבאום "בזכות העריכה השקולה והמאוזנת של היומנים בהקפדה על כללי העבודה ברשות השידור, ובזכות עבודתו בשלווה ובנועם גם במהלך השידורים החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully