וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם לנדס, עכשיו במהדורה לילדים

אמילי גרינצווייג

22.2.2011 / 15:56

קודה תקשורת תפיק את מהדורת החדשות של ערוץ הילדים, אותה יגיש קובי מחט. המהדורה תתבסס על חומרים מהמהדורות המקומיות של HOT אותם מפיקה החברה

קודה תקשורת, המפיקה את החדשות המקומיות עבור HOT, תפיק את "חמש וחצי" מהדורת החדשות של ערוץ הילדים. המהדורה תכלול כתבות מחמש מהדורות של החדשות המקומיות בתל אביב, באר שבע, ירושלים, חיפה וקריית שמונה. התוכנית החדשה אשר צפויה לעלות לשידור בערוץ ביום ה' ה-3 במרץ בשעה 17:30, תשודר גם בערוץ לוגי בימי שבת בשעה 17:30.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, לפני כחודש הוחלט להוריד את תכנית האקטואליה השבועית של ערוץ הילדים "חמש וחצי – השבוע שחלף" בהנחייתו של גיא זוהר, זאת לאחר משא ומתן בין חברת חדשות 10 לנגה תקשורת, מפעילת ערוץ הילדים.

בתוך כך, מקיים אתר ערוץ הילדים הרשמה לתחרות לבחירת הכתב הצעיר של התוכנית שיגיש פינה קבועה לצדו של מחט. במסגרת התחרות יוכלו ילדים מכל רחבי הארץ להציע את מועמדותם ולהיות כתבים בתוכנית באמצעות שליחת קטעי וידיאו בו הם מסקרים כל נושא המעניין אותם.


מערוץ הילדים נמסר בתגובה :"ערוץ הילדים, כערוץ המרכזי לילדים בישראל, רואה כחובתו להביא לילדים חדשות בגובה העיניים, מעודכנות, המתאימות לצפייה לכל המשפחה, ומאפשרות דיון מעניין ומעמיק בסוגיות היום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully