וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב לבורסה: גל קיצוצי שכר בחברה

וואלה! ברנז'ה

9.3.2011 / 11:36

החברה הודיעה לבורסה על הרעה משמעותית בתוצאות הרבעון האחרון של 2010. דירקטוריון החברה הנחה את ההנהלה לבחון צעדי התייעלות משמעותיים

מעריב הודיעה לבורסה על גל קיצוצי שכר בחברה. על פי ההודעה ישנה "הרעה מהותית" בתזרים המזומנים ובתוצאות החברה ברבעון הרביעי של 2010, הן ביחס לרבעון המקביל אשתקד והן ביחס לרבעון השלישי של 2010. עוד נכתב בהודעה לבורסה: "בהיעדר מקורות מימון נוספים או הזרמת הון נוסף לחברה, תתקשה החברה לעמוד בהתחייבויותיה הכספיות לצדדים שלישיים".

החברה מודיעה כי דירקטוריון החברה הנחה את ההנהלה לבחון צעדי התייעלות משמעותיים נוספים על מנת לשפר את התזרים בטווח הזמן המיידי. ההערכות הן כי לצד קיצוצי השכר צפוי העיתון מעריב לבטל חלק ממוספיו דבר שבהכרח יביא גם לפיטורים הן במחלקה מסחרית והן של עיתונאים. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה בשבועות האחרונים קוצצה דרמטית אספקת עיתוני מעריב לנקודות המכירה.

בסיום ההודעה נכתב: "החברה פועלת ליישום מספר מהלכים אסטרטגיים אשר להערכת החברה ישפרו את תוצאות הפעילות ויביאו לשיפור משמעותי בתזרים. במועד דו"ח זה אין ודאות כי יישום צעדי ההתייעלות או יישום מהלכים אסטרטגיים אכן יביאו לשיפור משמעותי בתוצאות החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully