וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימון טטרו מונה לעורך מוסף "עסקים" של מעריב

אמילי גרינצווייג

28.3.2011 / 14:45

עורכת הטכנולוגיה של העיתון אילאיל לרון עוזבת את תפקידה ועוברת לידיעות אחרונות. ביום שישי תושק מהדורת סוף השבוע של העיתון

סימון טטרו מונה לעורך מוסף "עסקים" של מעריב, זאת במקומו של ניר ברזילי אשר הודיע על עזיבתו את התפקיד לפני כחודש. טטרו עורך במקביל את מוסף "המגזין" של העיתון. במקביל הודיעה אילאיל לרון, עורכת הטכנולוגיה של מעריב, על עזיבתה. לרון תשמש ככתבת הטכנולוגיה של ידיעות אחרונות.

במעריב הוחלט לאחרונה על ביטול המוספים היומיים, ביניהם עסקים והמגזין והכנסת תכניהם אל תוך החלק החדשותי של העיתון. עם זאת עתיד המהלך, שאמור היה להיכנס לתוקפו בתחילת אפריל, איננו ברור נוכח עסקת רכישת השליטה בעיתון על ידי דיסקונט השקעות שבבעלות IDB שבשליטת נוחי דנקנר.

מהדורת סוף השבוע החדשה של מעריב תופץ החל משישי הקרוב. לצד מוסף "סופשבוע" והמוסף הפוליטי של העיתון יופיעו גם תכני המגזינים של מעריב, "את" ו"רייטינג". כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, תיפסק יציאתו לאור של מוסף "תרבות מעריב". מחיר גיליון סוף השבוע של העיתון לא ישתנה.

עורך מעריב אבי משולם אמר היום בהתייחס לחבילת סוף השבוע "זהו צעד משמעותי בדרך להפיכת סוף השבוע של מעריב לחבילת מגזינים משודרגת, איכותית ומפנקת, שכולה עונג שבת. מעתה אנחנו פונים גם לקהלים חדשים ומייצרים תכנים ממוקדים לנשים ולצעירים".

מהעיתון לא נמסרה תגובה באזר לשינויים הפרסונליים. סימון טטרו סירב להגיב.
אילאיל לרון מסרה בתגובה: "אני מודה למעריב על שלוש שנים נפלאות ומאחלת בהצלחה רבה לכל המעורבים בדרך החדשה אליה יוצא העיתון".

  • עוד באותו נושא:
  • מעריב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully