וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 1 מציג: יקיצה מאוחרת

אמילי גרינצווייג

2.5.2011 / 17:04

בעוד ערוצים 2 ו-10 החלו לשדר את הידיעות על דבר חיסולו של אוסמה בן לאדן ב-06:30, בערוץ 1 החלו לשדר רק 40 דקות לאחר מכן. גורמים בערוץ 1: "אין מי שיעלה לשידור בשעה זו"

בעוד חברות החדשות בערוצים 2 ו-10 מיהרו לשדר בסביבות השעה 6:30 את הדיווחים על מותו של מנהיג אל-קעאדה, אוסמה בן לאדן, בערוץ 1 התמהמהו והחלו לשדר יותר מחצי שעה אחרי הערוצים המתחרים. בינתיים יכלו צופי הערוץ לצפות בלקט שירים של מרגלית צנעני.

ערוץ 1 החל לשדר בשעה 07:00 כתוביות שבישרו לצופים את אשר ארע וכן הועבר השידור מרשת ב', שם החלו לשדר בסביבות השעה 6:00 את הדיווחים מנאומו של נשיא ארצות הברית ברק אובמה. גורמים ברשות השידור טענו כי לא מדובר בהפתעה וציינו כי אחת מהסיבות לכך היא העדר שידורי בוקר של ערוץ 1. לדברי אחד מהם: "זה הרי לא מפתיע ולא הפעם הראשונה, מאז שאין שידורי בוקר כבר אין מי שיעלה את השידורים האלו במהירות".

אין זו הפעם הראשונה בתקופה האחרונה בה גורמים ברשות מביעים את מורת רוחם בנושאים אלו. רק בחודש פברואר האחרון זעם יו"ר הרשות, אמיר גילת על אופן סיקור המהפכה במצרים, כאשר בין היתר בזמן נאומו של חוסני מובארק שודרו בערוץ התכניות "פוליטיקה" ו"נבחרת החלומות". עוד קודם לכן, בחודש ינואר, הועלו תהיות דומות לגבי סיקור אסון השריפה בכרמל, כאשר בזמן שהערוצים המתחרים שידרו מאזור האירוע, בערוץ 1 שודרה תוכניתו של דב אלבוים.

מרשות השידור נמסר בתגובה :"לערוץ 1 אין שידורי בוקר מזה שנים בשל החלטת ההנהלה, החלטה שנובעת מבעיות תקציביות. למרות שאין שידורים, פתחנו את השידורים בהקדם האפשרי. בשעה שבע בבוקר העברנו את שידור רשת ב' ובשבע ועשרה אורי לוי שידר מהאולפן, והמשדר הסתיים כמתוכנן.חטיבת החדשות של הערוץ הראשון מתפקדת היטב בתנאים קשים מאוד של ציוד מיושן, מחסור בכוח אדם והסכמי עבודה מיושנים שמקשים על העבודה שלנו כמערכת חדשות שמתחרה בערוצים מסחריים.יש לציין דווקא שורה של הצלחות של חטיבת החדשות בסיקור השוטף של האירועים במזרח התיכון, הרייטינג של משדרי החדשות הוא הגבוהה ביותר של הערוץ הראשון, היומן עובר באופן קבוע את התוכנית המקבילה של ערוץ 10. די לציין עוד את המשדר המצוין של חטיבת החדשות ביום שישי האחרון של החתונה המלכותית בבריטניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully