וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קבלת ההחלטות בחדשות 2 סדורה מזו של הממשלה בעניין אירן"

הדס ריבק

24.5.2011 / 13:24

פרשן חדשות 2 אמנון אברמוביץ' אמר את הדברים בכנס התקשורת של מכללת עמק יזרעאל. ראודור בנזימן: "איזה כלי תקשורת לא היה משדר תמונות של ראש הממשלה מטייל עם רעייתו בוושינגטון"

"מערכות החדשות בטלוויזיה הן יותר רציניות מרוב הגופים שהן מכסות", כך אמר היום פרשן חדשות 2 אמנון אברמוביץ' בכנס שובר מסך של מכללת עמק יזרעאל. "תהליך קבלת ההחלטות של חדשות 2 הוא יותר סדור ותקין מההחלטות של ממשלת נתניהו ברק בעניין הגרעין האיראני".

בדיון שעסק במהדורות החדשות בערוצים המסחריים בהנחיית אילנה דיין אמר מנכ"ל חדשות 10 ראודור בנזימן: "אנחנו לא מספרים את החדשות. זה לא חיים יבין. אנשים מגיעים לשעה שמונה כשהם מעודכנים ברוב חדשות היום. חל שינוי גדול מאד גם בתחום העיתונות וגם בתחום הטלוויזיה. אוי ואבוי אם היינו בלוק של 'מבט'. אברמוביץ' הצטרף לדעתו של בנזימן: "הצופה מגיע לשמונה בערב כשהוא יודע הכל. הוא אולי לא מבין הכל, אבל הוא יודע. הסקופ איבד מחשיבותו, ולמרות זאת הבלעדיות תקבל את העליונות".

הדיון עסק בין היתר בסיקור נסיעת ראש הממשלה נתניהו לוושינגטון ובפרסום התמונות מהטיול הרומנטי שערכו ראש הממשלה ורעייתו. על כך אמר אמנון אברמובית': "זה סיפור מעניין לגיא פינס". על כך אמר ראודור בנזימן: "איזה כלי תקשורת בעולם לא יפרסם את ראש הממשלה שלו הולך עם רעייתו בוושינגטון. אפשר לגחך על זה, אבל התמונות האלה ראויות לשידור". מנחת הדיון אילנה דיין שאלה את בנזימן אם לא ברור האינטרס של לשכת רה"מ העומד מאחורי התמונות. על כך השיב בנזימן: "הרעיון הוא שאנחנו צריכים לרוץ אחרי כל בדל אינטרס הוא מופרך. עצם העובדה שאנחנו מבינים מה האינטרס לא אומר שאנחנו לא נפרסם את זה". בנזימן אף שאל את דיין: "יש בדל מידע על רבע סקופ שפרסמת שלא הגיע מאינטרסנט? סיפרת אי פעם את האינטרס של אותם אינטרסנטים"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully