וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון העיתונאים מציג: ועד מייצג גם ב"טיים אאוט"

6.5.2012 / 16:21

לוואלה! ברנז'ה נודע כי הארגון פנה היום למו"ל המגזין, יובל סיגלר, והודיע לו כי מעל שליש מעובדי המערכת הצטרפו לשורותיו ועל כן הוא מייצג רשמית את העובדים

מסמן עוד וי: ארגון העיתונאים החדש פנה היום (ראשון) למו"ל מגזין טיים-אאוט, יובל סיגלר, והודיע לו כי מעל שליש מעובדי המערכת הצטרפו לארגון ועל כן הוא מייצג באופן רשמי את העובדים. בטיים-אאוט הוקם ועד פעולה זמני באמצעותו ייצג ארגון העיתונאים את העובדים בו.

לפני כשבועיים הודיע ארגון העיתונאים על הקמתם של ועדי עובדים בשמונה מערכות תקשורת: בחדשות 2, חדשות 10, גלובס, מעריב, כלכליסט ובארבע מתוך חמש החברות המפיקות את מהדורות החדשות המקומיות בכבלים.

יממה לאחר מכן, כפי שהוכיח מכתב שתוכנו פורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, ניסה ארגון העיתונים לתקוע יתד גם בקבוצת "ידיעות אחרונות", ולהבקיע דרך היומון הכלכלי שלה "כלכליסט".

במכתב שהפיצו היום חברי ועד הפעולה הזמני לעובדי המגזין נכתב: "לפני כשבועיים שעבר הכריז ארגון העיתונאים על יציגות והקמת ועדים בשמונה כלי תקשורת בישראל היום גם אנחנו, עובדי 'טיים אאוט', מצטרפים לרשימה המכובדת".

"מעל דפי 'טיים אאוט' תמיד בלטה התמיכה בשוויון אזרחי ובצדק חברתי ... רוב עובדי המערכת חתמו על טופס ההצטרפות לארגון, שבכך חצה את רף השליש שמאפשר לייצג באופן רשמי את כלל העובדים באמצעות הוועד המקומי".

תגובת "טיים-אאוט" לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully