וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצומה: החזירו את "מהיום למחר" עם דוד ויצטום

8.5.2012 / 16:57

בעקבות לוח השידורים החדש של ערוץ 1: עצומה שפורסמה באינטרנט קוראת לרשות השידור להחזיר לאוויר את התכנית "מהיום למחר" בהגשת דוד ויצטום, המשודרת מזה 18 שנה

לא כל צופי הערוץ הראשון מרוצים מלוח השידורים החדש שהשיקה החודש רשות השידור, במסגרתו בין היתר הוקדמה מהדורת מבט לשעה שמונה דקות לשמונה ונוספו רצועות ותכניות חדשות. עצומה שפורסמה השבוע באינטרנט קוראת לרשות השידור להחזיר לאוויר את התכנית "מהיום למחר" בהגשת דוד ויצטום, תכנית המשודרת מזה 18 שנה.

"במפתיע, ללא כל התראה, הורידה רשות השידור את התוכנית 'מהיום למחר'", נכתב בעצומה, אשר עד כה חתמו עליה כמה מאות בני אדם. "מהיום למחר הייתה אחת התוכניות הבודדות בערוץ הראשון שמילאה את תפקידו של הערוץ הציבורי כערוץ שאינו כפוף לשיקולי רייטינג ... התכנית שימשה במה למרואיינים שלא יכלו להגיע למסך הטלוויזיה בשום משבצת אחרת".

עוד נכתב בעצומה כי "על אף היותה תוכנית אינטליגנטית ואף אקדמית, שאירחה לעתים קרובות חוקרים, סופרי ואנשי רוח, נמנעה "מהיום למחר" מהתנשאות, רברבנות וזחיחות - בשונה מתוכניות המשודרות בערוצים המסחריים. זאת, בזכות אישיות המסך הנעימה של המנחים הקבועים דוד ויצטום וענת שרן".

"מהיום למחר" עלתה לאוויר בנובמבר 1994 ודוד ויצטום הגיש אותה מאז, כאשר בתחילה לקח בה חלק גם עמנואל הלפרין אותו החליפה בהמשך ענת שרן. עם השקת לוח המשדרים החדש של הערוץ הראשון, שובץ ויצטום לצד מיכל רבינוביץ' בהגשת רצועה יומית חדשה.

"התכנית 'מהיום למחר' היא סמל לטלוויזיה מסוג שונה. בין שלל התוכניות המשודרות בישראל, ראוי שתתקיים גם תוכנית כזו", נכתב בעצומה שתוגש להנהלת רשות השידור. "אנו קוראים לרשות השידור לשקול מחדש את החלטתה, ולהשיב את התוכנית בהקדם האפשרי", נכתב בה.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "במסגרת לוח השידורים החדש של הערוץ הראשון הוחלט כי התכנית 'מהיום למחר' תרד ובמקומה ישודר מבזק חדשות בסמוך לחצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully