וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזבו נגד רשות השידור: "אחרי שסיימו לנצל אותנו זורקים אותנו לפח"

28.5.2012 / 11:05

לפי חברי הלהקה, ההסכם שחתמו עם הרשות כלל את הישארותם בבאקו 5 ימים נוספים לטובת צילומי סרט דוקומנטרי. עוד טוענים בלהקה כי הרשות הותירה בבית המלון חוב של 19 אלף יורו

חברי להקת איזבו אשר ייצגה את ישראל בשבוע שעבר באירוויזיון, מעלים טענות קשות על התנהלות הנהלת רשות השידור מולם ביום לאחר ההפסד בתחרות. חברי הלהקה אמרו לעיתון "ידיעות אחרונות" כי רשות השידור הורתה להם לעזוב את באקו, בירת אזרבייג'ן מוקדם ממה שסוכם עמם, ביום רביעי – בבוקר שלאחר התחרות. לפי חברי הלהקה ההסכם שחתמו עם הרשות כלל את הישארותם בבאקו חמישה ימים נוספים לטובת צילומי סרט דוקומנטרי אותו אמורה הייתה להפיק הרשות.

עוד טענו בלהקה כי הרשות הותירה בבית המלון חוב על סך 19 אלף יורו על החדרים בהם שהו המאבטחים שהוטסו למקום. בבית המלון איימו על חברי הלהקה כי אם החוב לא ישולם הם לא יורשו לעזוב את המקום, והסוגיה דרשה את התערבות שגרירות ישראל בבאקו. בלהקה הוסיפו כי "רשות השידור שילמה ממילא על כרטיסי הטיסה וחדרי המלון, ועלינו הוטל לכסות מכיסנו את כל ההוצאות הנלוות של הכנסת השיר לתחרות והשהות בבאקו שהיא עיר יקרה". עוד אמרו בלהקה ל"ידיעות אחרונות" כי "הייתה לנו תחושה קשה שהשתמשו בנו, ואחרי שסיימו לנצל אותנו זורקים אותנו לפח".

"הפינוי המוקדם של הלהקה מאזרבייג'ן נבע משיקולים ביטחוניים"

ברשות השידור אומרים כי הפינוי המוקדם של הלהקה מאזרבייג'ן נבע משיקולים ביטחוניים, וכי העיכוב בהעברת הכספים נבע בגלל חג השבועות. יעקב נווה, חבר הוועד המנהל של רשות השידור ששהה באופן פרטי עם משלחת רשות השידור בבאקו מסר לוואלה! ברנז'ה כי "עקב האירועים האחרונים עליי לציין שמבחינת ההנחיות הביטחוניות נהגו אנשי רשות השידור באופן נכון ואחראי בכל נושא הביטחון כולל ביצוע ההנחיה להתפנות עקב התרעות. חלק מאנשי הלהקה החליטו להישאר בבאקו על אחריותם".

"נתבקשתי לסייע בפיתרון ובסיוע בכל הקשור לחשבונות הכספיים מול הנהלת המלון וחברת הנסיעות, הבהרתי להם שבשל חג השבועות חל עיכוב בהעברת התשלום וזה יבוצע מיד לאחר החג, ובכך נפתר העניין", מסר נווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully