וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בערוץ 24: אבי נוסבאום ינחה שעשועון מוזיקלי חדש

21.6.2012 / 15:35

לאחר שנודע כי לא ישוב להגשת "איזה יום", נוסבאום יעלה ברצועה יומית בערוץ 24 בהשתתפות צמד הקומיקאים דובדבני וקובאץ'

אבי נוסבאום יגיש שעשועון יומי חדש בערוץ 24, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מדובר בפורמט חדש ומקורי בהנחייתו ובהשתתפות צמד הקומיקאים דובדבני וקובאץ'.

על פי הפורמט, אשר פותח בערוץ, בכל תכנית יתארחו זוג מתמודדים אשר יוצגו בפניהם שאלות מעולם המוזיקה. דובדבי וקובץ' יתנו למתמודדים 2 אופציות לתשובות אפשריות – אחת נכונה ואחת לא. אם המתמודדים יבחרו בתשובה הנכונה, הם ירוויחו את מלוא הכסף. אבל אם הם יטעו, הם יצטרכו לשלם את שווי השאלה חזרה לקופת התוכנית.

השעשועון החדש מצטרף לתכניות חדשות נוספות שעלו לאחרונה בערוץ 24, ובהן "אבי הזמר מארח" שמשודר בימי שישי, ותכניות נוספות שעתידות לעלות בשבועות הקרובים. עד לאחרונה השתתף נוסבאום לצד עידו רוזנבלום, שי גולדשטיין ודודו ארז בתכנית "איזה יום" ששודרה בקשת, ואשר לא תשוב למסך, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה.

לפני כן, הגיש נוסבאום לצד שי גולדשטיין את "נראה אותך" ששודרה גם היא בקשת, היה חלק מפאנל התכנית "מועדון לילה" בקשת וחבר פאנל "מהדורה מוגבלת" ששודרה בביפ.

מערוץ 24 נמסר: "כבר מספר שבועות שלוח השידורים בערוץ 24 מתחדש. בקרוב יתווספו לערוץ עוד מספר תכניות חדשות, וכשנוכל נשמח לעדכן בכל הפרטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully