וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הצלחת "הישרדות": ברשת שוקלים עונת VIP של "המירוץ למיליון"

28.6.2012 / 11:39

גורם בהפקת התכנית אישר לוואלה! ברנז'ה כי הנושא נשקל, זאת לצד מהלך 'מיקור חוץ' של ההפקה לחברת הפקה חיצונית. עד עתה הופקה "המירוץ למיליון" על ידי הזכיינית

בזכיינית ערוץ 2, רשת, שוקלים לשדר עונת VIP של תכנית הריאליטי "המירוץ למיליון", אשר מערך ההפקה של העונה השלישית שלה מוקם מחדש בימים אלה. גורם בהפקת התכנית אישר לוואלה! ברנז'ה כי הנושא נשקל, זאת לצד מהלך של 'מיקור חוץ' של ההפקה לחברת הפקה חיצונית. עד עתה הופקה "המירוץ למיליון" על ידי הזכיינית, בליווי צמוד ושיתוף פעולה של מפיקי התכנית בארצות הברית.

"המירוץ למיליון" נחשבת לאחת התכניות היקרות שהופקו בישראל, ועלות הפקת עונה נאמדת ב-8 מיליון דולר. בעבר הצהירו ב"רשת" כי ייפרדו מהפורמט אם לא יצליחו להוזיל את עלויות ההפקה שלו, אולם שיפור ניכר בנתוני הצפייה בעונה השנייה לעומת הראשונה הביא את רשת לבחון הפיכה של הפורמט למרכזי יותר בשידורה. העונה האחרונה הסתיימה עם ממוצע רייטינג של 33.4%, עלייה ניכרת לעומת העונה הקודמת שהסתכמה בממוצע של 24%.

ברשת, כאמור, בוחנים בימים אלה את האפשרויות להוזיל את עלויות הפקת העונה הבאה. בזכיינית בוחנים עם נציגי רשת CBS אפשרויות לשינויים בפורמט ובאופן ההפקה שיביאו להוזלת עלויות מחד, כגון צילום של שתי עונות במקביל, או צילום עונת VIP בדומה לזו המשודרת בערוץ 10 במסגרת "הישרדות", הזוכה לנתוני רייטינג גבוהים מהממוצע אותו השיגו העונות הקודמות של התכנית. לעניין צילומי שתי עונות במקביל, אומר גורם בהפקה כי "בניגוד להישרדות, שמצולמת בלוקיישנים קבועים ועושה שימוש במתקנים קיימים, 'המירוץ למיליון' היא הפקה מורכבת הרבה יותר והפעלת שני צוותי הפקה במקביל במקומות שונים בעולם היא בעייתית – ועדיין, זו אפשרות שנבדקת".

למרות שעונתה האחרונה "המירוץ למיליון" הסבה לזכיינית שביעות רצון מנתוני הרייטינג, היא שודרה בעונה בעייתית מבחינת הכנסות מפרסום עקב המשבר שפקד את ענף הטלוויזיה.

מרשת נמסר בתגובה: "איננו מגיבים לתכניות בפיתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully