וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלי ריקליס vs ליאורה

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

31.7.2012 / 13:45

המעושרת הכי מאושרת, הגיעה אתמול (ב') בלילה לתחנת המשטרה והגישה תלונה נגד כתבת מעריב, ליאורה גולדנברג - שטרן. רוצים לדעת למה? וואלה! סלבס פלילית

צילום:ניר פקין; עריכה: אמיר קוטיגרו

נראה כי כסף לא יכול לקנות לך הכל. לפחות לא במקרה של טלי ריקליס. אתמול (א') בשעות הלילה, הגיעה המעושרת לתחנת המשטרה ברחוב דיזינגוף בתל אביב, שם הגישה תלונה כנגד העיתונאית ליאורה גולדנברג - שטרן, הידועה יותר בזכות מדור הרכילות המפורסם שלה, "ליאורה", המתפרסם מדי שישי בגיליון סוף השבוע של מעריב.

טלי ריקליס. אביב חופי
מי מתעסק? זה זוס. טלי/אביב חופי

לטענת ריקליס, העיתונאית מתקשרת אליה אחת לכמה זמן תחת שמות בדויים ומנסה לכאורה להוציא ממנה מידע לגבי הפעולות הפילנטרופיות שלה. "מדובר באישה בזויה ורעה, שלא מניחה לי", סיפרה ריקליס לצלמנו, "מדובר בליאורה, רכילאית מעריב", הבהירה, "אישיות בזויה, שאין לה דבר פרט לרשע, ללכלוך, לגועל נפש. אין לי מילים לתאר אותה". תנוחי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולים עליה. ליאורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליאורה, מה נסגר?
"איני מתייחסת לתלונות וירטואליות. אני עושה את עבודתי על פי כללי האתיקה של מועצת העיתונות ועליי לקבל תגובה עניינית על כל דבר ודבר שאני מפרסמת. הייתי מצפה מאישה אמיצה כמו טלי ריקליס, שכמו שדאגה לזמן את כלי התקשורת לתחנת המשטרה, להראות קבל עם ועדה גם את הדוקומנט שמוכיח את 'אמת דיברתי והגשתי תלונה'. רחמיי עליה ועל אותו זוס שנאלץ חדשות לבקרים להיגרר אחרי ההצגות הראוותניות שלה. מה עוד אפשר לצפות מאישה שמבטיחה הבטחות שווא לאמנים מיוסרים ולשאר העולם. בעיקר צר לי ללהקת המעודדות שלה האמורות להיות קולגות שהפעילו אותה כמו מריונטה בתיאטרון הבובות המזויף והמגוחך שלה". אאוץ'.

וואלה! סלבס מזמינה את ליאורה ההורסת להטריד אותה בכל יום, בכל שעה, בכל דקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully