וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת ידיעות: בעיתון מפטרים, בחטיבת הדיגיטל מגייסים

21.8.2012 / 12:33

באחרונה גויסו עובדים למחלקת הדפוס של העיתון, כמו גם לצוות המפתח "אפליקציית אייפד ייחודית". בתוך כך, מספר המפוטרים בקבוצה צפוי להיות אף גבוה משנדמה היה תחילה

"מספר המפוטרים בקבוצת ידיעות אחרונות צפוי להיות תלת-ספרתי", כך אומר היום (שלישי) לוואלה! ברנז'ה גורם המעורב בהליכי השימועים המתקיימים בימים אלה בעיתון. לדברי הגורם, את הדברים אמר נציג מחלקת כח האדם של העיתון במסגרת אחד מהליכי השימועים שלפני פיטורים המתקיימים בימים אלה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, בידיעות אחרונות החלו בהליך פיטוריהם של עשרה עובדים, ופיטורים בסדר גודל דומה צפויים גם בגופי המדיה של קבוצת ידיעות בהם כלכליסט, Ynet וקבוצת המגזינים. עתה, כאמור, עולות הערכות כי מספר המפוטרים יהיה גדול יותר.

עד עתה זומנו לשימוע מספר מצומצם של עובדים ב'ידיעות', מרביתם אנשי מנהלה וחלקם עיתונאים. עם העיתונאים שזומנו לשימוע נמנים כתבת הצפון של העיתון אושרת נגר לויט, כתבת "7 ימים" יסמין לוי, צלם המערכת בצפון ערן כהן וכתבת האוכל שרית סרדס-טרוטינו. בשלב זה לא מציעים בידיעות אחרונות חבילות פרישה מהעיתון, כאלה שאמורות לעודד פרישת עובדים מרצון בדומה לאלה המוצעות ב"הארץ", למשל.

ועד המונה כ-40 עובדים בלבד

ובתוך כך לוואלה! ברנז'ה נודע כי בכוונת הנהלת העיתון להיפגש עם ועד העובדים ולהציג בפניהם את פרטי תכנית הקיצוצים הצפויים. ועד העובדים בידיעות אחרונות אינו ועד יציג, והוא מונה כ-40 עובדים בלבד. מדובר בעובדים ותיקים המאוגדים בחוזים קיבוציים – כאלה שאינם נהוגים עוד בידיעות אחרונות או בגופי תקשורת אחרים כבר קרוב לשני עשורים.

גורם בעיתון אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי לצד הליכי הפיטורים אותם מבצעת ההנהלה, מנגד, דווקא מגויסים עובדים נוספים. לאחרונה גויסו עובדים למחלקת הדפוס של העיתון, כמו גם עובדים לצוות שמפתח אפליקציית אייפד ייחודית עליה "עובדים בעיתון בימים אלה במרץ רב", כך לדברי הגורם.

מידיעות אחרונות לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully