וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאודר ממשיך במינויים: מיכל גרייבסקי תשמש כיו"ר דירקטוריון נענע10

5.12.2012 / 20:42

גרייבסקי תמשיך במקביל בתפקידה כיו"ר ועדת הכספים של דירקטוריון ערוץ 10. היום נערכה באתר הרמת כוסית לרגל כניסתו לתפקיד של המנכ"ל יריב ג'יבלי, בנוכחות בכירי הערוץ

יו"ר ועדת הכספים של דירקטוריון ערוץ 10, מיכל גרייבסקי, מונתה לתפקיד יו" דירקטוריון נענע10 - אשר האחזקות בו נרכשו לאחרונה על ידי בעל השליטה בערוץ 10 רון לאודר, באמצעות חברת JCS שברשותו. השבוע מונה לאתר מנכ"ל חדש, יריב ג'יבלי אשר שימש בעשור האחרון כמנכ"ל חברת ההפקות ‏JCSID‏ מקבוצת ‏JCS‏ - והיום נערכה באתר הרמת כוסית חגיגית לרגל כניסתו לתפקיד.

"נענע10 וערוץ 10 יעבדו ביחד כקבוצת תקשורת גדולה ומשגשגת, רק כך נוכל למצב את עצמנו בראש תעשיית התקשורת בישראל", אמרה גרייבסקי, שהתייחסה גם לאירועים האחרונים שפקדו את הקבוצה: "זה התחיל השבוע עם ההכרזה המשמחת של רון לאודר, המשיך אתמול בהכרזה במשרדי האוצר, והתפוצץ היום עם ההודעה שהתוכנית 'הישרדות' נשארת בידינו". באירוע נכחו יו"ר דירקטוריון ערוץ 10 אבי בלשניקוב, מנכ"ל הערוץ יואב הלדמן, סמנכ"ל התוכן קרני זיו, סמנכ"ל הסחר והמכירות דן רון, סמנכ"ל השיווק והיח"צ דודו ועקנין, סמנכ"לית ההפקה זיוית דוידוביץ והעורך הראשי של נענע10 אורי רפאל באום.

"כשמיכל פנתה ואמרה לי שהיא רוצה לקחת את יריב מ-JCS הרמנו קול כמו זוג הורים דואגים, אבל אז חשבנו על הצלחתה של הקבוצה כולה ואישרנו את המהלך", אמר בלשניקוב. "הצלחתו של יריב היא ההצלחה שלנו, יריב הוא מקצוען אמיתי ואין לי ספק שביחד איתו נמשיך לעמוד בראש תעשיית התקשורת בישראל". גם הוא התייחס למצבו של הערוץ ולצדים העומדים בפניו עד לקבלת הארכת זיכיון השידורים.

"אתמול השלמנו מהלך שנמשך שנה וחצי וטרם הסתיים, ובשבועות הקרובים נצטרך לתרגם את המהלך להצעת חוק שאני מקווה שתעבור בקרוב בכנסת - זו לא הולכת להיות מלאכה קלה", אמר. "יחכו לנו הרבה אויבים והרבה קנאים שינסו לסכל את הצעת החוק כיוון שזה פוגע באינטרסים הכלכליים שלהם. אם זה לא יסתדר נצטרך להוריד את השאלטר במיידי".

"לא ניתן לאף אחד להפריע לנו להפוך את נענע וערוץ 10 למשפחה אחת ומאוחדת", הוסיף. "האינטרסים של שני הגופים חופפים ואנו צריכים להפוך יחד לקבוצת תקשורת חזקה מאוד. אנחנו ננצח וננצח את כולם, יש כאן אנשים רעבים להצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully