וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי יששכרוף מצטרף לוואלה! חדשות

30.12.2012 / 12:06

אבי יששכרוף מונה לכתב ופרשן של וואלה! חדשות לענייני ערבים. יששכרוף שימש ב-6.5 השנים האחרונות ככתב ופרשן לענייני ערבים בעיתון "הארץ", והוא ייכנס לתפקידו בפברואר

אבי יששכרוף מונה לכתב ופרשן של וואלה! חדשות לענייני ערבים. ייכנס לתפקידו בתחילת פברואר.

יששכרוף (39), אחד מהעיתונאים הבקיאים ביותר בעולם הערבי בכלל ובסכסוך הישראלי פלסטיני בפרט, שימש ב-6.5 השנים האחרונות ככתב ופרשן לענייני ערבים בעיתון "הארץ". כמו כן כיהן כמרצה באוניברסיטת תל אביב על ההיסטוריה הפלסטינית המודרנית. בעברו היה כתב "קול ישראל" לענייני ערבים וביים וערך סרטים קצרים לתוכניות תעודה טלוויזיוניות שעסקו במזרח התיכון. ליששכרוף תואר ראשון בלימודי מזרח תיכון מאוניברסיטת בן גוריון ותואר שני בלימודי מזרח תיכון מאוניברסיטת תל האביב.

בשנת 2002 זכה יששכרוף בפרס "הכתב הטוב ביותר" של "קול ישראל" לאחר שסיקר את האינתיפאדה השנייה בכל מוקדי העימות והלחימה. בשנת 2004, כתב יחד עם עמוס הראל את "המלחמה השביעית - איך נצחנו ולמה הפסדנו במלחמה עם הפלסטינים" ובשנת 2008, יששכרוף והראל פרסמו את הספר השני שלהם שכותרתו: "קורי העכביש - סיפורה של מלחמת לבנון השנייה". שני הספרים זכו בפרס מטעם המכון למחקרי ביטחון לאומי באוניברסיטת תל אביב, כמחקרים הבולטים בתחום הביטחון.

טלי בן עובדיה, סמנכ"לית תוכן והעורכת הראשית של וואלה!: "צירופו של יששכרוף, שם מוביל בתחום סיקור הערבים, מהווה צעד נוסף בתהליך החיזוק של וואלה! חדשות".

אבי יששכרוף: "אני גאה להצטרף למערכת וואלה! ולקחת חלק במהלכים המרתקים והחדשניים שהאתר עובר בתחום החדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully