וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף וייס עוזב את "ידיעות אחרונות" ומצטרף לוואלה!

11.2.2013 / 10:45

וייס שימש כעורך בכיר בדסק החדשות של העיתון והוא עוזב את "ידיעות אחרונות" בתום שבע שנים; ישמש כעורך בפרויקט הווידאו של האתר שהושק לאחרונה

אסף וייס עוזב את "ידיעות אחרונות" ומצטרף לוואלה!, והוא ישמש כעורך בפרויקט הווידאו של האתר שהושק לאחרונה. וייס שימש כעורך בכיר בדסק החדשות של העיתון והוא עוזב את "ידיעות אחרונות" בתום שבע שנים.

מלבד תפקידו כעורך חדשות, שימש וייס גם כמבקר טלוויזיה ב"ידיעות אחרונות" במשך כשלוש שנים. טורים וכתבות פרי עטו פורסמו גם בעמוד הדעות של העיתון ובמוספים השונים בהם "המוסף לשבת" ו"7 ימים". בחודשים האחרונים היה וייס חלק מצוות התוכן של אפליקציית האייפד החדשה של "ידיעות אחרונות" אותה מוביל עורך העיתון לשעבר שילה דה-בר.

אסף וייס: "אני מלא הערכה והוקרה עמוקה לידיעות אחרונות, זכיתי ללמוד שם איך עושים עיתונות מבוסים סופר מקצועיים ועבדתי לצד אנשים מאוד מוכשרים. ידיעות היה במשך 7 שנים הבית השני שלי. אבל הגיע הזמן לעבור דירה ובחרתי בכזו עם יותר כיווני אוויר. פלטפורמות דינמיות ומודלים חדשניים שמשנים את כללי המשחק תמיד מסקרנים אותי מאוד, ואני מלא ציפייה לקראת התפקיד שלי במיזם המרשים של וואלה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully