וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אוחובסקי vs עירית לינור

וואלה! סלבס

14.2.2013 / 0:20

העיתונאית והסופרת יצאה כנגד זוג ההומואים שגייס עשרות סלבס לתמוך בו בתהליך הפונדקאות, מה שמיד עורר את זעמו של השופט הגאה שלא נשאר חייב. וואלה! סלבס משייפת

נראה שהסערה סביב זוג ההומואים החמוד, לירן ויובל אלטמן-כדורי, מסרבת לדעוך. אחרי שפרסמו את הסרטון המדובר, בו הם מספרים על הכסף הרב שבוזבז לשווא על טיפולי הפריות וגרמו לעשרות מפורסמים בהם נינט טייב, קרן פלס, אייל גולן ומיקי בוגנים, לתמוך בהם - עכשיו מגיע גם הקול שמנגד, של הסופרת עירית לינור, שמן הסתם גורר תגובה זועמת של אנשי הקהילה.

אתמול (ד') פרסמה הסופרת עירית לינור, בדף הפייסבוק שלה, פוסט היוצא כנגד ההחלטה של השניים: "לירן ויובל, חפשו מישהי שרוצה ילד - לסבית, סטרייטית - לא משנה. תלמדו להסתדר איתה וגדלו איתה את ילדכם המשותף".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרב חתולות. לינור ואוחובסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ישראל החשוכה תממן כהרגלה טיפולי פוריות. אבל ממני לא תראו שקל, כי אני לא רואה כאן אזרחים שהמדינה מתנערת מזכויותיהם הבסיסיות, אלא שני אנשים שנעולים על הקמת תא משפחתי ללא אם", כתבה לינור. "היום השיח על הולדה סובב אך ורק סביב זכויות הבגיר להקים משפחה בכל דרך. הילד הופך לסחורה, וכך גם גופן של נשים עניות. תרשו לי להישמע אנכרוניסטית: יש ילד בסיפור. אין סיבה למנוע ממנו אם. זה יהיה הרבה יותר מוסרי, וגם הרבה יותר זול".

מיד עם פרסום הסטטוס, געשה הרשת, מה שגרם לנציג הקהילה הגאה, גל אוחובסקי, להגיב לגברת לינור בסטטוס משלו.

"מה יהיה עם הגברת עירית לינור?" שאל השופט הגאה, "היא כתבה פוסט נגד רצונם של יובל ולירן אלטמן כדורי להביא ילד. הטענה שלה: אין סיבה למנוע מילד אם. כלומר זוג גברים אינם משפחה מספיק טובה בשביל להביא ילד לעולם. ואני אומר, לירן ויובל הם בטח משפחה יותר טובה מעירית לינור. האמת היא שבא לי לפתוח ג'ורה, אבל אני מעדיף ללכת על דרך החיוב. ולעזור לה".

אך כאן לא נגמר המניפסט של מר אוחובסקי. "עירית היקרה, לך יש בת, והיא גדלה לזוג הורים גרושים, שזה מאוד לא מומלץ. הרבה יותר נחמד היה לגדל אותה עם זוג הורים שאוהבים זה את זה. אבל לא הצליח. לא נורא. אז אולי אבא ואבא לא נחשב פעם להרכב האידיאלי, אבל בואי נגיד ככה, האידיאל אינו תמיד בר מימוש. עובדה. הביטי במראה. לירן ויובל מודעים למגבלות המשפחה שלהם, והם יעשו הכל כדי שילדיהם העתידיים יחיו באושר מירבי. אני בטוח שילדיהם יגדלו לתפארת העולם. הייתי מצפה ממך שתהיי מספיק מבוגרת ומכילה כדי לכבד את רצונם ולהבין את זה".


וואלה! סלבס רצה להוציא את הפצירה מהארון. אה, יצא לה משחק מילים.


על התופים: בר רפאלי לוהטת בסן רמו

גיא גיאור רוכש לדפנה דה גרוט מתנה נוצצת

רכלו על קרב החתולות החדש גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully