וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באה לחדש לכם

15.3.2013 / 10:31

סיון מורג תשמש כעורכת הראשית של תכנית הריאליטי "אקסטרים מייקאובר ישראל" אותה מפיקה בימים אלה "דורי מדיה דרסט" עבור ערוץ 10 - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

סיון מורג תשמש כעורכת הראשית של תכנית הריאליטי "אקסטרים מייקאובר ישראל" אותה מפיקה בימים אלה "דורי מדיה דרסט" עבור ערוץ 10 - כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

מורג עבדה בעבר בערוץ הילדים ובמחלקת התכניות של ערוץ 10. היא הייתה ממקימי ערוץ המוזיקה 24 והאולפן השקוף. בעבר שימשה גם כעורכת של אחת העונות של "משפחה חורגת", ובקרוב יעלה בשידורי קשת פרויקט דוקומנטרי בשם "מאה שנים לאחור" אשר מורג שימשה שעורכת הראשית שלו.

את התכנית ינחה עמוס תמם שכבר הופיע על מסך ערוץ 10 בסדרה "אחת אפס אפס" והסרט "טור אחד לחלום". הצוות המקצועי שיוביל את התכנית יכלול את הדוגמנית לשעבר ומעצבת הפנים גת נמיר חוטר ישי, האדריכל נסטור סנדבנק והמעצב מיכאל אזולאי.

הפקת התכנית ותהליך הליהוק יצאו החודש לדרך לאחר הקפאה ארוכה. בערוץ 10 רכשו את הפורמט כבר לפני שנתיים, אולם לאחר כחצי שנה לתוך ההפקה הוחלט להקפיא את התכנית כחלק מצעדי קיצוצים קיצוניים שהופעלו בערוץ לאחר שנעצרה הזרמת הכספים אליו מצד בעלי המניות. בתעשיית הטלוויזיה מעריכים את עלות הפקת התכנית בכעשרה מיליון שקלים.

"אקסטרים מייקאובר" שודרה במשך 10 שנים ברשת ABC, והיא מתוכננת להיות תכנית ריאליטי מרכזית בלוח השידורים של ערוץ 10. במסגרת התכנית מגיע צוות קבלנים למשפחה שנמצאת במצב כלכלי קשה ומתגוררת בבית שאיננו מתאים לצרכיה, לאחר שחוותה משבר אישי. הקבלנים הורסים את הבית עד היסוד ובונים אותו מחדש. הזכויות לפורמט התכנית נרכשו בעבר על ידי זכיינית ערוץ 2 רשת שבסופו של דבר החליטה לוותר עליהן.

בערוץ 10 אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully