וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדשא של השכן: מה קיבלו עובדי ענף התקשורת לחג?

20.3.2013 / 19:15

איזו זכיינית תשלח אתכם לסניף רמי לוי, מי ידאג לכם במטבח, ואיזה אתר אינטרנט הרחיק לכת והעניק לעובדיו את האופציה החגיגית לרכוש לבוס מתנה. האייטם המסורתי, אצלכם בסלון

אחרי שבשנה האחרונה חוותה תעשיית התקשורת על שלוחותיה השונות גלי פיטורים וקיצוצים, מתפנים הגופים ללקק את הפצעים הכלכליים. המתנות שיעניקו לחג הפסח הקרוב לעובדיהם, נראות בהתאם.

תחילה, המצב בעיתונות המודפסת:

עובדי "ידיעות אחרונות" יקבלו החג, כמו בכל שנה, כרטיס נטען על סך 200 שקלים. שי זהה מקבלים בכל הרשת, ובה גם עובדי "כלכליסט" והמגזינים "פנאי פלוס" ו"לאשה". לעובדי "מעריב" שקיבלו בשנה שעברה תלושי קנייה, הוענק השנה מכשיר "סודה סטרים" (בשווי 400 ש"ח, בדקנו), ואותו קיבלו גם עובדי "מקור ראשון". לרוויה, וזהירות מעודף גזים. ברחוב שוקן מקבלים עובדי "הארץ" ו"דה מרקר" 300 שקל בתלושים, להם מצורפת איגרת מהמו"ל עמוס שוקן.

ב"ישראל היום" קיבלו העובדים תלושים על סך 400 שקלים, להם צורפה תבנית אפייה. ב"גלובס" קיבלו תלושים של תו הזהב על סך 300 שקלים, ובעיתוני קבוצת ג'רוזלם פוסט בהם "סופהשבוע" – תלושים על סך 200 שקלים. עובדי קבוצת המגזינים של "מוטו תקשורת" קיבלו מארז שי בשווי 650 שקלים. עובדי משרד התקשורת שרק השבוע קיבלו בעל בית חדש במשרד, ייהנו מתלושים בגובה 650 שקלים.

טלוויזיה: בערוץ 1 מגיעים ל-700 שקלים; רשת הולכת עם רמי לוי

בזכיינית הגדולה והמצליחה ביותר קשת חילקו השנה 300 שקלים בתלושים. חברת החדשות של ערוץ 2 שומרים על הסכום המסורתי וגם השנה חילקו לעובדים תלושים על סך 400 שקלים. בערוץ 10 העלו קצת את הסכום מפסח שעבר אז עדיין חשש הערוץ לחייו, ועובדי הערוץ וחדשות 10 יקבלו תלושים על סך 300 שקלים. בזכיינית רשת חילקו לעובדים תלושים על סך 500 שקלים לקניות ברשת רמי לוי. בערוץ הראשון קיבלו העובדים מהנהלת הרשות סכום זהה לזה של שנה שעברה - 495 שקלים, וועדי העובדים הוסיפו להם השנה תלושים של בין 300 ל-600 שקלים נוספים, תלוי בוועד.

בערוצי הבריאות, הטיולים,MTV ויתר ערוצי "ענני תקשורת" חילקו לעובדים תלושים על סך 350 שקלים, סכום זהה מקבלים גם עובדי נגה תקשורת בערוץ הילדים ובערוץ הספורט. בקבוצת JCS מעניקים השנה תלושים על סך 400 שקלים ובטלוויזיה החינוכית תלושים על סך 500 שקלים.
בחברת הכבלים HOT מעניקים מדי שנה את השי העיקרי בראש השנה, ולפסח יקבלו העובדים מארז שי טיולים של צידנית ומחצלת. ב-yes יחלקו תלושים על סך 200 שקלים.

אינטרנט: תפוז עם 400 שקלים; בנענע10 הולכים על תמרוקים

עובדי האתרים ynet ו-xnet כמו חבריהם ב"ידיעות אחרונות" קיבלו כרטיס נטען על סך 200 שקלים, ועובדי nrg כמו הקולגות בפרינט קיבלו גם הם מכשיר סודה-סטרים (כולל טעמים). בתפוז קיבלו העובדים תלושים על סך 400 שקלים. גם במאקו קיבלו כמו בזכיינית האם קשת - 300 שקלים בתלושים.

עובדי נענע10 קיבלו היום מייל שמזמין אותם להנות מ-70 אחוזי הנחה ברשת הטיפוח של אסתי לאודר, אמו של בעל הבית רונאלד. בנוסף, חולק להם השנה מארז של זוג בקבוקי יין, ומארז דומה חולק השנה גם אצלנו בוואלה!, אז לחיים. עובדיONE תלושים על סך 300 שקלים.

רדיו: "קול ישראל" בראש; הפרילאנסרים של גל"צ לא יקבלו דבר

עובדי תחנות "קול ישראל" קיבלו מהנהלת הרשות תלושים על סך 495 וכמו בשאר אגפי רשות השידור – תוספת משתנה בהתאם לוועד שאליו משתייך העובד. בתחנות "רדיו דרום" ו"רדיו תל אביב" יקבלו העובדים תווי שי על סך 250 שקלים, וברדיו חיפה מחלקים לעובדים בין 250 ל-500 שקלים, תלוי בתפקיד.

ברדיו אקו99 חולקו תווי קניה על סך 250 שקלים, בתחנת הרדיו החרדית "קול ברמה" חילקו השנה תלושים על סך 300 שקלים. בגלי צה"ל עדיין לא יודעים כמה תלושים יוענקו להם השנה אבל דבר אחד הם יודעים – הפרילאנסרים גם הקבועים, לא יקבלו שי לחג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully