וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יון פדר פורש מ-ynet, ערן טיפנברון ימונה לעורך

7.4.2013 / 15:52

פדר יעזוב את האתר מבית ”ידיעות אחרונות” ויעבור לערוך את ”ידיעות באינטרנט”. ערן טיפנברון יחליפו בתפקיד. שינויים נוספים באתר: הדס להב תשמש כמשנה לעורך

שינויים בצמרת ynet: עורך האתר מבית "ידיעות אחרונות" יון פדר יסיים את תפקידו וימונה לתפקיד ראש מערך האינטרנט של קבוצת ידיעות. את מקומו באתר יתפוס המשנה לעורך הראשי, ערן טיפנברון.

עוד מודיעים היום באתר כי ראש מערכת החדשות של ידיעות אחרונות הדס להב, ששהתה בחופשת לידה, תשוב ממנה לתפקיד המשנה לעורך ynet ואת מקומה בעיתון יתפוס באופן קבוע נטע ליבנה. אמנון מרנדה, המשמש מזה כשנתיים כראש מערכת החדשות באתר - ישמש בתפקיד סגן העורך.

פדר הצטרף לצוות ההקמה של ynet בשנת 2000 ומאז משמש כעורכו הראשי. ערן טיפנברון משמש כמשנה לעורך ynet בארבע השנים האחרונות, בעבר שימש כראש מערכת החדשות של עיתון ידיעות אחרונות ורכז מערכת העיתון.

יון פדר אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "אני פורש אחרי 12 שנים גדושות בעשייה ואני יכול רק לברך על גורלי הטוב, שזכיתי לקטוף פירות מעשייה זו. מערכת ynet היום חזקה ויעילה יותר מאי פעם, ואני משוכנע שעוד תניב הישגים מקצועיים משובחים. אני בטוח שיורשי בתפקיד ימשיך בעשייה העיתונאית המצוינת".

אשר לתפקידו החדש אמר פדר: "העמקת פעילות הקבוצה בזירת האינטרנט היא אתגר מרתק, ואני מצפה לה בכיליון עיניים".

ב-ynet אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully