וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל"צ לשטייף: הפסיקי הראיונות בתקשורת

2.5.2013 / 11:07

פרסום ראשון: חושפת פרשת ההטרדות לכאורה של עמנואל רוזן לא תעניק יותר ראיונות בעניין עמנואל רוזן עד להודעה חדשה, זאת בשל הוראה שקיבלה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

בגלי צה"ל הוחלט לצמצם משמעותית את הופעותיה של הדס שטייף בתקשורת והיא לא תעניק יותר ראיונות בעניין עמנואל רוזן עד להודעה חדשה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בתחנה יתירו ראיונות אליהם התחייבו עד ליום שני - אז תופיע שטייף בפאנל של המכללה למנהל, ומעבר לכך צפוי קולה של שטייף - ממובילות המאבק הציבורי נגד רוזן, לפנות את מקומו מעל בימת התקשורת.

החלטה התקבלה אתמול על ידי דובר התחנה, אודי ירושלמי, בעצה אחת עם מפקד התחנה ירון דקל. בגלי צה"ל הרגישו כי חשיפתה האינטנסיבית של שטייף בכלי התקשורת השונים הולכת והופכת אותה לנושא דומיננטי מדי בשיח הציבורי סביב הפרשה, וחושפת אותה למתקפות אישיות הולכות וגוברות. כך יצא שהראיון אחד על אחד שהעניקה שטייף לטל ברמן השבוע בכנס "שובר מסך" ובו קראה לרוזן "אנס" והאשימה את ראשי חברת החדשות של ערוץ 2 בכך שהם "פושעים" - יהיה נכון לעכשיו הראיון האחרון שלה בנושא.

"מחפשים לעשות בי לינץ משאריות קליפות ביצים שהשלתי"

בימים האחרונים גברה הביקורת הפרסונלית על שטייף. היו שהזכירו הצהרה שלה בעבר לפיה עד שלא מוגשת תלונה במשטרה היא לא נוהגת לפרסם מידע על עבירות פליליות, ועימתו אותה עם כך שמקרה של רוזן נהגה אחרת. אחרים הזכירו כי היא הורשעה לפני יותר מעשור בסיוע להאזנת סתר, בבלוג "פוסטה" הועלה שוב פוסט מן העבר שמגולל, מבלי לומר את שמה של שטייף, סיפור מחייה האישיים האינטימיים שהשפיעה לכאורה על אופן הסיקור שלה של פרשה ציבורית.

בד בבד לצד ההחלטה לעצור ראיונות סיפרה שטייף בעמוד הפייסבוק שלה כי היא מתמודדת עם פניות רבות של עיתונאים מכלי התקשורת בהם עבד עמנואל רוזן, כאשר הם "מצוידים באינפורמציה 'מפלילה ואיומה נגדי' כי העזתי להסיר את הלוט מעל חרפתה של התקשורת כולה, שידעה ראתה שמעה על מעשיו של הרוזן ושתקה", כך לדבריה. שטייף האשימה את מקורביו של רוזן בכך שהם מפיצים נגדה שקרים ומנהלים נגדה מסע יחסי ציבור שלילי. "חבריו של הרוזן כועסים, כמו שחבריו של קצב כעסו", הוסיפה. "הם חושבים שהנה הם נוקמים, מחפשים לעשות בי לינץ משאריות קליפות ביצים שהשלתי בדרך. צבועים".

בגלי צה"ל אישרו את הפרטים. שטייף אישרה כי לא תתראיין יותר, והוסיפה כי ההחלטה נעשתה בתיאום מלא עמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully